Ik maakte eigenlijk altijd alles hetzelfde, maar als iets pittig was dan deed ik de bereiding voor de baby in een ander pannetje. Bijvoorbeeld bij curry dan deed ik kokosmelk en groenten in andere pannetje met een heel klein beetje specerijen (voor de smaak), daarna met de rijst mengen en dan at ze hetzelfde als wij maar minder heftig.
Verder is bij ons een succes Orzo pasta met tomaten en paprika, recept van lekker simpel.Dochter is inmiddels wel 2,5 maar weet het niet meer exact van toen ze 1 was.. Griekse orzo met feta | In 20-25 minuten klaar! - Lekker en Simpel
Pasta's vond ze altijd lekker, bijvoorbeeld ook pasta alla norma met tomaten en aubergine. Pasta alla Norma | The Cooking Stories
Zoete aardappelstampot met boerenkool (uit diepvries) met vegetarische balletjes ook een succes en gezond! Hier een recept gevonden, ik doe het zonder feta en met vegetarische balletjes maar kan ook met vlees natuurlijk. Zoete aardappel stamppot met boerenkool - Jaimy’s Kitchen (jaimyskitchen.nl)
Ik kookte dus gewoon altijd wat wij aten. Verder maak ik van succesnummers altijd grootte porties en vries kleine porties ervan in> Als we dan iets eten wat ze niet lust, kan ik altijd wat anders aanbieden wat wel gezond is
Vooral de stampotten en pasta's kan je makkelijk invriezen.