recepten gezocht

Dit keer niet om de hele week te overleven met het gezin hahaha

2de paasdag komen mijn ouder, zus, zwager en oma hier eten.
Nu wilde ik allerlei kleinere hapjes en dingen maken dat iedereen kan pakken wat hij/zij wil en er ook van alles is, zodat iedereen iets lust.

Wie o wie???

Oh en die zalmroldingen staan al op mn lijstje, mn zus is een giga zalmfan haha

Ik heb vorig jaar (of daarvoor) een salade gemaakt. Soort kruizing van aardappel en eier salade. Was erg smakelijk. Ik zal 's kijken of ik het recept nog ergens kan vinden.

die salade kan ik niet meer vinden.
Maar ik kijk heel vaak op www.lifeandcooking.nl
Bij de recepten staan zoveel dingen. Even intypen wat voor soort of   ingredient, of bereidingstijd en kiezen maar!

Mini quich-jes maken, bijvoorbeeld met spekjes, spinazie en  boursin, even googlen en je vindt de lekkerste variaties, in puntjes snijden en happen maar.

Mini gehakt balletjes maken, gehakt kruiden met Indische kruiden en wat Katjap Manis, even friteren in een wok met hete olie, prikkertje erin en eten maar

Mini sandwiches, 3 laagjes  wit  of bruin brood zonder korstjes  beleggen met kaas, komkommer, beetje majo, ham, augurkjes. Of met tonijnsalade, zalm of wat dan ook. In 4-en snijden en op een mooie schaal leggen.

Gevulde eitjes met garnaaltjes

Gevulde tomaatjes met rijst of salade

Kijk hier eens, heel veel hapjes en niet moeilijk hapjes  en op de site van AH staan ook heel veel leuke en lekkere recepten.

Oh en weetje wat ook lekker en leuk is, maar je moet er van houden, taco's en wraps. Je zet allerlei schaaltjes op tafel met verse dingen, komkommer blokjes, tomaatstukjes, geraspte kaas, sla, gekruid gehakt, gekruid kipfilet, crème fraise en dan kan iedereen zelf zijn taco of wrap samenstellen, lekker salade erbij en klaar ben je. Alles kan je voorbereiden, alleen even de kip en gehakt aanbraden en iedereen kan aanvallen.

Veel plezier met bedenken.

groetjes Nanda

Terug
Bovenaan