Recepten (gezond eten)

<p>hoi!</p><p>wij zijn nu bijna 2 jaar bezig en volgende week gaan we behandelingen in. Je leest je natuurlijk in en overal staan tips om je vruchtbaarder te maken door bepaalde dingen te eten. Dat zijn veel dingen en vind het heel lastig om te doen. Maar wil wel graag het gevoel hebben dat ik gezond en goed eet en dus alles er aan doe zelf. Dit is tenminste iets dat ik zelf in de hand heb. </p><p>Wat ik mis zijn concrete recepten voor eten met de ‘goede producten’. Zoals makreel is goed, maar met wat kan je dat dan eten? Misschien hebben we wel tips voor elkaar voor lekkere en leuke recepten. </p><p>Ik hoef geen reacties met ‘gewoon gezond eten’ maar echt recepten met bv makreel, avocado etc. Jullie lezen net zoals ik vast vaak genoeg dingen.?</p><p> </p><p>groetjes, </p>

Ik maak soms een salade met makreel, kleine krieltjes (even koken en laten afkoelen), selderij, een mayonaise dressing met verse kruiden. Zoals peterselie. Beetje citroen. Er kan van alles qua groente nog doorheen zoals maïs. Erg lekker en gezond.

Hoi zwemmer
ik ben zelf ook best bezig met het uitzoeken van gezond eten en zorgen voor een gezond lichaam. Ik probeer zo min mogelijk bewerkt voedsel te eten. En veel groentes dn fruit. Ik heb zelf het ook het boel happy healty pregnancy gehaald ik was namelijk in feb/maart zwanger maar eindige helaas in een vroege miskraam. Maar dacht als dit gezonde voeding moet zijn voor tijdens de zwangerschap kan ik dit nu al proberen. Zo zijn er meerdere receptenboeken te vinden. Dus dan zou mijn tip zijn. Verder ben ik zelf heel erg bezig met het aanpassen van wat ik al deed dus courgettini ipv pasta, boekweit ipv risotto rijst. Zelf snacks maken van bijv. 30+ kaas en in de magnetron (worden dan crispie kaas chippies), smoothies goede manier om groentes en fruit binnen te krijgen. Ik merk dat ik hierdoor en gewoon daarbij blijven sporten en bewegen het lekkerste in mijn vel zit.

Hoi Allemaal!
Mijn vrouw is in verwachting en ik als kok moet daar uiteraard op inspelen haha. 
Ik ben bezig met het opzetten van een nieuwe maaltijddienst en biedt een box aan voor het hele gezin. Omdat ik zelf erg druk ben met werk en mijn vrouw niet zo mobiel is (en druk met onze jongste zoon) komt ze niet snel de deur uit. Daarom zou een box met alles erin om gezond te kunnen eten ideaal voor haar zijn. Ik bezorg door heel Nederland maar het platform komt pas van de grond als ik minimaal 50 geïnteresseerden heb.

Lijkt dit jullie nou iets? meld je dan even aan op www.familymeal.nl en ontvang ook nog eens 30% korting op je eerste box.

Terug
Bovenaan