Recepten / meal prep baby 8 a 9 maanden

Hoi hoi!<br />Hebben jullie nog recepten of goede ideeën voor het alvast klaarmaken en eventueel invriezen van avond maaltijden (niet gepureerd) voor een kleintje van 8 a 9 maanden oud? ?<br /><br />
 
Ons meisje is ook 9 maand ?

Deze week heb ik voor onszelf boerenkool gemaakt. Spekjes er nog niet in gedaan zodat ik eerst wat met gehakt voor onze dochter apart kon houden.

Vandaag groentesoep gemaakt. Nog geen bouillon erin en voor haar wat apart gehouden. Met sliertjes en gehaktballetjes. Die kort gepureerd. Daarna in onze soep de bouillon.

Boontjes met gebakken aardappelen en gehakt was ook een succes! Ook heel makkelijk voor te bereiden. Ik doe het vaak in van die zipzakjes of bakjes van de HEMA (ronde voor baby's) en vries het dan is.
 
Ha, ik haal veel recepten van de app Happje. Of maak aan het eind van de week wat klaar van alle groenten die ik over heb en vries het in. Zo had ik pas een zak spinazie, met 3 tomaten, een paprika, een handvol pasta, en hamblokjes even alles bij elkaar laten koken in en daarna gepureerd. Een super lekker hapje!
 
Terug
Bovenaan