Recepten, wat vind je nu lekker? En wat juist niet?

Ik ben momenteel erg van de Hollandse pot, en dan het liefst ook nog stamppot... Bami, nasi etc brrrr ik griezel al bij het idee

En brood smaakt me ook helemaal niet. Een lekker broodje wel, maar wil m'n gewicht wel een btje binnen de perken houden, dus dan maar crackers.... En 's ochtends pap of drinkontbijt.

Wat vinden jullie nu lekker of juist niet??

ik eet graag een boterham! heerlijk! en savonds gewoon hollands, ik hou nu ook niet zo van pasta's en/of rijst.

verder kan ik de hele dag door wel eten, maakt niet uit wat...brood,snoep,fruit...ik eet alles!haha.

wat ik heel vies vind....gebakken aardappelen....hahaha....gek he?gekookte vind ik wel lekker!

hey

ik heb nu juist wel zin in pastas enz maar juist niet in groente aard enz. eet het wel maar gewoon met tegen zin het smaakt me gewoon niet. eet ook gewoon rackers en brood.

ik eet tussendoor kleine beetjes ben nog steeds veel misselijkzal ook wel daaraan liggen dat ik warm eten nu niet zo lekker vind.

Ben d ehle dag door misselijk, eet wel kleine beetjes omdat dat moet, maar kort daarna ben ik weer ik weer misselijk en sommige dingen smaken nu anders en hoef ik niet zoals thee, en tagliatelli, was eerst 1 van mijn favoriet maar nu jag.

Nog even vraagje voor jullie ben gek op brie,maar mag je de brie van de aldi nu wel of niet, heb al gekeken maar staat niets op van gepateuriseerd of niet!!

Brie in Nederland is zo goed als veilig, als er lait cru op staat moet je het niet eten. Ik eet met een gerust hart een toastje brie.

Mijn vorige zwangerschap had ik ook een zwak voor hollandse pot en walgde letterlijk van nasi/bami. Maar nu...ik weet niet wat me overkomt, ik eet nog alles. Beetje minder als anders, maar alles (zo lang het maar warm is) gaat er prima in. Ook brood gaat goed, mijn lunchpakket is soms al om 10 uur op. Want van honger word ik misselijk. Vanmorgen op het werk nog een lekker gebakje..mmmmm.

Tja en koffie, daar heb ik gewoon niet zo'n zin in.

Pasta hoef ik momenteel niet te eten, en niet omdat ik dat niet lekker vind want ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.
Mijn darmen kunnen dat nu niet aan dus dan zit ik de hele avond de darmkrampen weg te puffen, niet echt gezellig.
Wat ik nu wel lekker vind en anders niet echt is vruchtenhagelslag.
En ijs hmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker caramel.
En idd koffie dat hoef ik nu ook niet.
Ik eet wel de hele dag door want zelfs met een volle maag knort ie nog.

elke keer waneer ik zwanger ben krijg ik n hekel aan koken en walg van aardappelen
maar stampot vind ik weer heerlijk :p
Koffie valt me niet lekker dan ben ik zeker 2 uur bezig met kokhalzen .
maakt mijn nachtdiensten erg moeilijk geen koffie redbull of dextropuur
wel vind ik fruit en marsepein heeeeeeeeeerlijk :)
de shit is alleen dat ik t ook in huis heb haha

Ik ben normaal gesproken echt een goede eter.
Lust alles en vooral warm eten ging er bij mij altijd wel in.
Nu ik zwanger ben heb ik bijna nergens zin in.
Heel vreemd.
Zeker geen rijst met kip of pasta's met saus.
Ik eet liever druifjes, meloen ,ijsjes
Ik heb ook erg zin in een broodje met pate, maar dat is mij afgeraden.
Het mocht dan 1 keer in de week, maar dan doe ik het liever niet.
Ik hoop wel dat mijn eetlust weer wat meer terug komt!

Terug
Bovenaan