receptie/borrel

Hoi hoi!

Wil iemand mij helpen met de tekst voor op het geboortekaartje? We willen als ons tweede kindje geboren wordt een kraamreceptie/babyborrel geven in een restaurant. We laten de tekst meteen op het geboortekaartje drukken. Nu heb ik boeken gehaald met kaartjes en ik dacht dat ik daar ook wel een voorbeeldtekst zou kunnen vinden om erop te laten drukken. Maar voor een receptie zit er niet echt een idee in...en ik heb ook al op internet rondgesurfd en wel leuke gedichtjes gezien maar niet voor een uitnodiging van een receptie. Misschien weet iemand van jullie een leuke tekst? Mag ook heel gewoon zijn hoor! Alle hulp is welkom!

Groetjes Babybelle

hoi Babybelle,

wij hebben destijds met Sarah ook een kraamfeest gegeven, maar we hadden daarvoor een aparte uitnodiging gestuurd een tijdje later, dus een tekst voor op het kaartje heb ik zo ook niet even voor je. Maar moet het een korte tekst zijn van een paar regeltjes of doe je een apart inleg velletje erbij waar dus wat meer tekst op kan?

Ik ga straks even voor je opzoeken hoe wij het geformuleerd hadden...dat weet ik dus niet meer...en ik zal ook nog nadenken over een hele korte tekst.

Sorrie dat ik geen creactieve ideeën heb voor je.
Groetjes Tamar

Bezoek vinden wij fijn
maar mag het op ons kraamfeest zijn
op zondag 15 januari 2009 van 13.00 tot 17.00 uur.

Wil je mijn teentjes
komen tellen,
zonder naar het ziekenhuis
te moeten snellen
Kom dan naar mijn mijn babyborrel
te...,op.... en ...uur

Wij zijn nu met ons vieren, zoals u leest,
om dit te vieren geven wij een kraamfeest.

Dit heb ik even gepikt van 1 of ander VIVA topic.

Hoi,

Wij hadden het ook op het kaartje gedrukt maar hebben het gewoon gehouden omdat het meer een mededeling naast de geboorteaankondiging is  zeg maar. We hadden in de aankondiging van de geboorte zelf al een gedichtje staan dus dan zou het wat dubbelop worden.

Wij hadden op de linkerkant van het kaartje het volgende staan:

Kennismaken met Jens? Kom naar zijn kraamfeestje. 28 februari van 10.00 tot 13.00   enz enz.

Succes!
gr.Ing

Terug
Bovenaan