recherche

A

Anoniem

Guest
Ja, zo ga eens rondhuppelen op andere forums en dan zie je toch leuke dingen...

Esmé vroeg waar Jessica was, dus ik dacht, ff spieken bij "zwanger-zijn" en "zwanger-worden". Nu heb ik drie punten:

- Stephanie....wat doe jij bij het "zwanger-zijn" forum?

- Esmé, ik geloof er geen hol van dat jij niet Secret Mission bent. Je kunt je niet "per ongeluk" aan melden onder een andermans naam. Het gaat namelijk op e-mail adres. En het lijkt me heeeeeeel sterk dat zowel het e-mail adres, als het paswoord als het verhaal van "ik heb een kindje van bijna 1 jaar, we gaan voor een brusje maar hebben geen haast" bijna gelijk zijn....

- Jessica schreef gister nog dat ze 'bezig zijn' met een brusje, dus het zal nog wel niet raak zijn geweest.

Zo, heb ik na mijn recherche onderzoek nog vriendinnen over hier? Of is het uit met de liefde...

Liefs Nelleke

Hahaha die Nelleke....
Je bent een echte Sherlock Holmes!!
Groetjes Kitty en Tess.

OK Sherlock, goed werk verricht!

En jij was natuurlijk puur en alleen voor je recherge-onderzoek op die andere fora?!?!?!?!?

haha, ik wist dat deze vraag ging komen. Ik had zo'n mooi alibi.....moest van Esmé (haha). Nee, ik krijg wel dat gelukzalige knoop-in-m'n-maag gevoel als ik het andere topic lees, maar ik  wacht nog heel even.  
Vorige keer hebben we ook niet geheimzinnig gedaan, dus de volgende keer zal ik het ook netjes melden oke?

hahahahaha, ik moet er niet aan DENKEN om weer snel zwanger te zijn!!!!! Heb al twee van die kleine mensjes rondlopen  Het is eigenlijk een geheimpje maar jullie kennen mijn familie toch niet: mijn zus is zwanger!!! Nu een week of 7, en ik kom zo nu en dan even spieken of ze toevallig ergens een berichtje schrijft. En dan kom ik langs andere topics die ik dan toevallig even beantwoord

haha, nou gefeliciteerd dan maar he..tante Stephanie (die blijkbaar ook aan recherche-werkzaamheden doet)

Terug
Bovenaan