rechterborst geeft geen melk

hebben nog meer dames dit?

vind het zo vreemd.... hij is namelijk wel hard en gespannen. NIKS helpt, wisselende standen met kolven.... masseren, warme douche erop....

Links gaat als een tierelier, maar rechts met moeite 20 cc maar......

tips???

liefs

hey heppy,

wat raar.. heb geen tips.. maare hoe lang kolf je al nu? ik wil er namelijk ook mee gaan beginnen. of geef je alle melk gekolfd en uiteen flesje?
het lijkt me wel lekker om weer es s avonds weg te gaan met manlief ff eruit zeg maar. maar dan moet ik wel wat gekolfde melk hebben:p haha..
ik zou als ik jouw was verloskundige of cb ff bellen..

Liefs, Christien

He Heppy,

Is dat nu voor t eerst? Of kolf je nu voor t eerst zodat je het nu pas ziet? Als er eerst wel veel melk uit kwam, kan het zijn dat je een ontsteking krijgt (omdat je ook schrijft dat hij hard en gespannen is).

Ik heb bij de eerste 8 maanden bv gegeven en heel veel gehad aan de site www.borstvoedingsforum.nl. Daar kun je vragen stellen over borstvoeden, er zijn veel 'kenners' en ook mede-mama's met tips. Als je daar je vraag stelt heb je ook altijd heel snel reactie, vind t echt een supersite voor als je borstvoeding geeft. Het cb heeft toch minder kennis en geeft vaak afbouw tips ipv tips om het lang vol te kunnen houden (maar dat is mijn mening).

Je zou ook een lactatiekundige kunnen raadplegen bij jou in de buurt.

Veel succes!!

nee ik kolf al vanaf het begin en eerst deed ´ie´ het wel goed hahaha. Maar ik ben er zowiezo al bijna klaar mee. Ik vind het teveel gedoe, en ik moet ook heeeeeeel erg opletten met wat ik eet omdat zoonlief schijnbaar gevoelig is in zijn maagje. Ik had dit weekend bijv bloemkool, broccoli en zuurkool gegeten. Nou dat hebben we geweten hier hahaha

xx

Hoi hoi,

Ik heb het met mijn linkerborst gehad. Ik heb, op advies van de lactatiekundige, een tijdje mijn dochter elke keer eerst aan links en daarna pas rechts aangelegd.
Inmiddels gaat het ook met links erg goed.

Succes!

Ik heb het nu niet,maar bij mn dochter wel.rechterborst gaf veel minder melk op een gegeven moment.dochter werd erg kwaad aan de borst.en trok hard aan de tepel auw auw.op een gegeven moment wou ze niet meer uit de rechterborst drinken.en ben ik verder gaan voeden met linkerborst.daar heeft ze in totaal 10 maanden van kunnen genieten.dus het kan wel..als je genoeg voeding hebt
van kunstvoeding kunnen babys ook darmkrampjes krijgen hoor
liefs jootje

Terug
Bovenaan