rechtop willen zitten

Onze zoon van precies 12 weken wil sinds ongeveer een week ineens steeds rechtop zitten. in de maxi cosi in de auto gaat ie echt helemaal voorover leunen en ook als ie op schoot zit wil ie steeds rechtop. wie kent dit ook op deze leeftijd? ik vind het zo snel, of ligt dat aan mij?

Groetjes Patricia en Tim
en Justin, 12 weken
 
ja hoor dit herken ik. onze dochter doet het nog steeds. ze ontdekken natuuurlijk dat ze alles goed kunnen zien. ze zeggen dat het slecht is voor het ruggetje, maar onze dochter wil op schoot echt niet meer achterover liggen behalve met de fles. ze is inmiddels 5 mnd en ik merk dat haar spieren wat sterker worden. je hoeft je geen zorgen te maken.

groetjes Anna
 
Ja kan inderdaad voorkomen. Als je kind er aan toe is hou je het niet tegen. Mijn dochter was ook zo vlot. Ze kroop al met 5 maanden en stond en liep langs de tafel met 6 maanden. Mijn enige advies is: geniet zoveel mogelijk van het baby zijn want als jouw zoon ook zo vlot met alles gaat worden is het baby er snel van af en kun je over een poosje al achter je kind aanrennen.
 
Mijn dochter is negen weeken oud en al nu heeft ze hekel aan plaat liggen. Ze wilt steeds rechtop gehouden worden om alles goed te bekijken. Ik maak me ook zorgen over haar rug.
 
ik heb een dochtertje ze was 10 weken en toen wilde ze al niet meer plat liggen op schoot maar steeds rechtop zitten om alles te bekijken . als we haar toch plat legde werd ze heel driftig. ik weet ook niet of dit hee
l slecht is voor het ruggetje
 
Terug
Bovenaan