Ja zeker!!
Je moet alleen even op haar hoofdje letten. Het kan zijn dat als je de wipper te rechtop zet dat haar hoofd erg scheef hangt. Zelf zou je daar natuurlijk ook nekpijn van krijgen, dus even in de gate houden. Ze zijn goed verstelbaar dus even kijken hoe het gaat.
Het kan zijn dat ze graag rechtop wil zijn zodat ze meer kan zien. Dewi heeft dat ook. Als ze nu wakker is ga ik ook vaak even een rondje door het huis lopen zodat ze goed kan kijken. Ze slaapt nu ook erg weinig omdat ze veel wil zien. Sommige dagen deze week slaapt ze niet meer dan een half uur en dat maar 3x op de dag. Het is gewoon een nieuw leermoment. De slaap halen ze wel weer is dus dat is ook niets om bezorgd over te zijn (Dewi sliep vannacht voor het eerst echt lang en sloeg haar nacht voeding over).
Ze volgt me ook de hele dag. Mama kijken in de keuken die aan het koken is... een wipstoel is dan juist ideaal. Ik zet haar in de buurt en ze kan me zo goed volgen.
Vandaag zag ze ineens de tv en heeft een half uur naar kunstschaatsen gekeken met grote ogen...
Je kan haar ook rechtop op schoot zetten met haar rug tegen jouw buik. 1 arm erom om haar vast te houden en je hebt nog weer een hand vrij.
Leuk tijd nu! De baby's gaan steeds meer ontdekken! Wel apart dat ze je zo kunnen observeren om van te leren. Zelf vind ik mij absoluut niet ideaal, maar ze wil me gewoon helemaal na doen...
Veel plezier met je stoel!!