rechts naast mn navel

he hallo,

Ik had ook last van steken in mn buik. Ook vaak net onder mn ribbenkast(links). Dit kunnen heel goed je banden zijn die opgerekt worden. Je buik wordt natuurlijk steeds zwaarder en er komt steeds meer druk te staan op je banden. Het kan ook goed zijn dat de middelste spier opgerekt wordt. Dat is de spier die over het midden van je buik loopt en die rekt ook mee met de groei van je buik.

groetjes linda
 
Hallo,

Ik had omstreeks week 20 ook last van m'n navel. In bepaalde houdingen had ik dan steken bij mijn navel. Nu heb ik af en toe nog wel eens ligt er aan hoe de baby ligt. Nu snap ik dat het komt omdat mijn navel onder veel spanning staat dan. Dus ik denk dat dat in week 20 ook kwam omdat er steeds meer spanning op de huid rondom de navel komt te staan.

groetjes kirsten
36w4d
 
Hoi

Schijnt vaker voor te komen. Heb met mijn eerste zwangerschap nergens last van gehad ,maar deze keer behoorlijk. De uitleg van mijn verloskundige was dat er een zenuw precies over die pijnlijke plek loopt en daardoor extra geprikkeld word.

Bij mijn ging het later zelfs de hele dag door pijn doen. Heeft een week of 5 geduurd was erg vervelend en zeer pijnlijk. Inmiddels heb ik er al een week of 3 geen last meer van. Ben nu 38wkn+4 dgn, dus het gaat echt over.

Veel sterkte!

Groetjes angela
 
tja tis alleeen erg vervelend. maar mn buik gaat nu ook wel erg hard. tjonge echt helemaal naar voren. jammer dat we hier niet kunnen showen met een foto. hihi.
 
Terug
Bovenaan