reclame andere sites

hallo webmaster j.g.

als ik heel eerlijk ben heb ik liever reclame's hier als die vreselijke berichtjes die we van anonieme personen naar ons hoofd geslingerd krijgen!!

mag ik zeggen dat ik het errug vreemd vind dat u daar wel mee bezig bent (reclame op de forums) maar niet de moeite wilt nemen iets te doen aan dit soort treiteraars die er voor kunnen zorgen dat er strax niks meer te webmasteren valt!!!!!
dan is namelijk iedereen verhuist naar een ander forum waar WEL iets gedaan wordt aan dit soort stoorzenders.....

hopelijk wilt u er nu iets aan gaan doen!!

gr kimpansee

Hallo webmaster j.g.

Ik ben het helemaal met jou eens Kimpansee. Ik schrijf nu bijn 1 jaar op dit forum, en ik ben begonnen op het andere forum, en toen werd er al flink reclame gemaakt voor alle die andere sites, dat er toen nooit wat gekomen is van jullie snap ik eigenlijk niet zo goed, nu pas schrijven jullie er wat over dat er geen reclame gemaakt mag worden. Volgens mij hebben jullie er wat over geschreven toen we een tip kregen over waar we de pizza...... konden komen, nu maak ik dus geen reclame, maar jullie weten wel waar ik het over heb. Wat dat is dus een gigant, en daar kunnen jullie inderdaad problemen meekrijgen. Maar ik hoop dat jullie wat aan die onbeschofte anoniemen gaan doen, die ongevraagd alles naar ons hoofd aan het slingeren zijn. Dus wie weet het zou fijn zijn als jullie in actie gaan komen webmaster j.g!!!!!!!

gr Mickey

Terug
Bovenaan