reclame in beeld...grrr

A

Anoniem

Guest
Ik heb er al een paar weken last van, maar het moet niet veel gekker worden.
Hebben jullie er ook last van?

Zit je lekker te forummen, komt er een reclame van wasmachines doorheen. Nu net komt er een van pampers active fit om de hoek kijken.
Leuk mannetje die daar staat te dansen, maar IK HEB ER NIET OM GEVRAAGD!!!
En het  ergste is nu dat ik met mijn lamme arm links moet muizen en ik ben daar nog niet zo goed in getraind, waardoor ik wel eens verkeerd klik om deze reclame weg te klikken. Kom ik vervolgens op de site van pampers of siemens terecht!!!!! Grrrrrrrr

Ik zei al eerder: IK HEB HIER NIET OM GEVRAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo dat is eruit!
Toedeloe en ik ga lekker door met forummen en lezen over baby-wippers en paraplubuggy's hahahaha

Jeske

Oh ja, Siemens is trouwens Philips. Hij kwam wéér voorbij!!! Grrrr

Jeske

hiya Jeske,

Ik zat d'r ook al zo van te balen, vooral als ik lekker de muziek op mijn computertje hard aan het spelen ben. Schrik me steeds lam als dan ineens die pampers baby in beeld komt dansen.
Maar goed, dat soort reclame is nodig om deze site gratis te houden, en als ik moet kiezen tussen gratis en irritant dan liever gratis.......ook al is het wel heel irritant :)

Ajuus, ilja

Ja super irritant inderdaad. Julian werd vanmiddag wakker van het harde geluid dat bij die pampers commercial zit. BALEN!
Ik denk dat ik pampers maar ga boycotten. Zal het helpen?

Groetjes,
Ellen mv Julian

En oh ja, wellicht is reclame wel nodig om deze site draaiende te houden...maar die andere reclames zijn ook niet zo irri!!

Ik heb liever ook een site die gratis is, maar iid kan reclame maken ook wel op een andere manier!

Jeske

Terug
Bovenaan