reclame? (positiekleding)

Hoi hoi,

ik vroeg jullie om tips voor het kopen van positiekleding. Nu ben ik zelf gisteren heel erg goed geslaagd en wil dat dan graag even met jullie delen.

Ik heb geshopt bij H&M:
-2 lange broeken (groen en bruin)
-1 kuitbroek (groen)
-3 korte broeken

Deze waren allemaal afgeprijsd voor 5 of 9 euro. De lange broeken hebben zo'n band die je over je buik kunt trekken, de korte broeken kun je van binnen verstellen, heel ver. Je ziet er verder niets aan, dus die kan ik erna ook nog dragen voor mijn gevoel.

Ook heb ik geshopt bij M&S:
-shirtjes met en zonder mouw allemaal effen in verschillende kleuren.

Deze waren afgeprijsd voor 3 euro per stuk. Fijn was dat ze best wel lang zijn en ik ze voor mijn gevoel nog een hele tijd kan dragen.

Ik had al een paar tunieken gekocht in de uitverkoop, die kan ik ook nog lang aan volgens mij.

Ben dus wel geslaagd (voor weinig geld) en kan er voor mijn gevoel weer een hele tijd tegenaan...

Mochten jullie ook tips hebben: is voor anderen misschien leuk om te lezen?

groetjes Natasja

Hai,

Miss Etam heeft ook veel positiekleding in de opruiming, soms wel voor 60% minder en C&A ook.

Je kunt de collectie van Miss Etam ook bij www.wehkamp.nl zien.

Ik zoek nog een goedkope witte en zwarte lange broek, ben ook bij H&M geweest maar daar hadden ze geen witte en zwarte broeken meer in de opruiming, was waarschijnlijk al te laat.

Veel liefs
Nataly

Hoi Nataly,

een zwarte broek ben ik nergens tegen gekomen, witte hadden ze (in Roermond en Eindhoven) in verschillende modellen bij de Miss Etam. Inderdaad afgeprijsd, misschien kun je daar nog eens kijken?

groetjes Natasja

Hai,

Heb gisteren op www.baby-walz.nl een witte en een zwarte basic broek besteld. Was helemaal niet duur, misschien kun je ook nog eens die site kijken.

Veel liefs
Nataly

Ik helemaal naar Emmen gereden naar de H&M wat denk je...... Ze verkopen daar geen positiekleren. grrrrr.....
Gelukkig zit daar ook een C&A en die verkopen wel positiekleren. Zo kwam ik toch nog thuis met een leuke broek.

Petra

Hoi Petra,

wat balen dat ze geen positiekleding hadden! Ik ben gisteren even hier in de stad in de H&M geweest en liep daar tegen hetzelfde probleem aan. Ik had er gelukkig wel al een beetje op gerekend en ben eigenlijk ruim voorzien (had alleen graag van die ene broek nog een extra exemplaar willen hebben). Ben wel geslaagd bij de V&D. Ditmaal voor tunieken. Ook in de opruiming. Heb er 3 gekocht, 2 wat nettere en dat komt heel goed uit want ik heb ik augustus en september nog 3 bruiloften in de planning staan.
Wat fijn dat jij ook nog geslaagd bent!

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan