Recreatieoord Binnenmaas

A

Anoniem

Guest
Lieve dames, nu weet ik hééééé toevallig dat in veel hotels in Zuid-Holland een rek hangt van Minicards en in dat rek zit een kaartje van Recreatieoord Binnenmaas. Voor dat kaartje krijg je een gratis muntje voor een attractie... lalala, ik heb niets gezegd

Hiero in dit gat hebben we 2 hotels....
Ga eens even koekeloeren.

Maar ehh moet ik het zien als een bord met info folders waar het tussen staat?

Geregeld dames, ik zorg er voor dat er tzt een dikke stapel kaartjes jullie kant op komt en als er naar gevraagd wordt, hebben jullie ze allemaal uit de Minicards-rekken in verschillende hotels/restaurants.

Toedeloe

Zeg deze nieuwsgierige kip wil nu wel weten hoe jij dit weet en eraan komt???
(of stel ik nu weer zo'n oerdomme vraag a la pauline....)

Hoeeeeeeeeeeeeeee komen we daar aan ???
                                      Kan me eigenlijk niks verrekke!! Ik ben er blij mee! Hahaha..

Okok stelletje; dit beeldschone kaartje (ahum) is vormgegeven door ondergetekende dus ik heb de distributeur gevraagd om een stapel en die vond het een goed idee...

de mamma van Stijn

ps er hangen in veel hotels van de Minicardsrekken, met kortingkaarten voor veel attracties in Nederland... rennen .

Terug
Bovenaan