Recreatiepark Prinsenmeer

Volgende week heb ik een weekendje in een luxe stacaravan geboekt bij dit park in Asten.
Is iemand er al weleens geweest en hoe vond die het?
De foto's zien er goed uit.
We wilden ook bewust niet al te lux hoor, dus dat maakt ons niet uit als dat minder is, maar het verblijf voor Rik leek me wel leuk met de speeltuinen en zwembad enzo...
Owja en we kunnen naar Toverland dan dus dat is ook wel leuk denk ik!

Nou misschien kan iemand me nog wat vertellen hierover....

X Saskia

Hoi Sas,

Ik heb geen ervaring met dat park, maar wil je alvast heeeeeel veeeeeel plezier wensen jullie gezinnetje!!
Enne... Wel foto's plaatsen hé?!

Liefs Deb.

Hoi Saskia,

wij zijn er twee jaar geleden geweest in het najaar...toen was het helaas niet zulk goed weer en konden we dus niet buiten in het meer zwemmen. Jesse was ook 4,5 jaar, dus er was niet zo veel voor hem te doen. Wij zijn lekker gaan wandelen en hebben de steden in de buurt bezocht, zoals Deurne en Eindhoven. Maar toen wij er waren was het zwembadwater wel heel erg koud, dus we zaten meer in het bubbelbad!

ik denk nu dat Rik groter is dat hij ook kan spelen in de speeltuin, en ik hoop op mooi weer, want dan kun je lekker buiten zwemmen!

Ik vond het in ieder geval erg leuk daar, maar voor baby's is het geen goed park!

Veel plezier!

Groetjes
Angel

hoiiii,t is een heel leuk park en zeker nu voor rik,leuke speel mogelijkheden en zwembad is ook wel leuk,t is niet echt suptropisch maar je kunt je dr prima vermaken.
t overdekte plaza is hemaal in stijl erg leuk..
wij hadden alleen enorm pech met de stacaravan..we dachten er een te hebben vooraan aan t meertje maar toen we aan kwamen bleken we hemaal achteraan tussen de vaste staanplekken te zitten en wat we daar aantroffen...gewoon te ranzig voor woorden..laat ik t zo zeggen de sporen vd vorige waren nog erg zichtbaar en dr was totaal niet schoongemaakt,na enige stampei bij de receptie kwam er eindelijk een schoonmaakster..oke toen was t enigzins schoon maar de caravan was echt uit t jaar 0
we hebben ons dr verder prima vermaakt,we hadden toen nog geen kinderen dus ach dan red je je wel in die ruimte.
maar goed het hoeft bij jullie nartuurlijk niet zo te zijn,en hoop dat jullie het er erg naar jullie zin zullen hebben,venlo is trouwens ook leuk om eens te gaan kijken.veel plezier!!!!

Terug
Bovenaan