red bull

Ik ben het er mee eens dat het niet verstandig is om Red Bull te drinken. Zelf ben ik gek van koffie, nog steeds ja, maar beperk het tot 4 kopjes per dag en dan ook nog half caffeïne. Dit zou ik al moeten minderen. In die Red Bull zit meer caffeïne dan in die vier kopjes. Laat het maar even, een maand of negen....
 
Ik denk niet dat het een goed idee is. Koffie wordt eigelijk al afgeraden en ik geloof dat er in red bull nog veel meer caffeine in zit. Ik begrijp je wel hoor, ik vind het ook verschrikkelijk lekker.
 
Ik zou even op het blikje kijken, hoeveel erin zit en met hoeveel koffie dat overeenkomt. Je kunt er vast wel gewoon van drinken, maar dan misschien niet een heel blikje.
 
Tijdens je zwangerschap mag je per dag 3 a 4 kopjes koffie of glazen cola. Ik denk dat er in red bull te veel caffeïne zit, maar dat zou je even na moeten kijken. Als je er nou echt niet vanaf kunt blijven zou ik gewoon een paar slokjes nemen in plaats van een heel blikje. Zo dosseer je de hoeveelheid caffeïne ook.
 
Terug
Bovenaan