red bull

Hallo lieve aanstaande mama's en papa's.
Ik ben voor de tweede keer zwanger en ben echt helemaal kapot! haha!
Kan ik me van de vorige keer niet eens meer herinneren, m'n dochter is
nu 17 maanden. Maar mijn vraag is.. Mag je red bull drinken, volgens mij niet,
ben nu (incl. bonusweken) 4 weken zwanger. Ik moet nl volgende week afrijden
voor m'n rijbewijs ('s ochtends om 08.00uur) en ben steeds doodmoe, dus vroeg
me af of een blikje dan kwaad kan. Alvast bedankt!

Ik heb niet gehoord dat red bull echt niet mag. Ik denk alleen dat het niet goed is ivm caffeine en je het dus niet heel de dag door moet drinken maar geloof niet dat 1 blikje kwaad kan. Maar weet het niet zeker.
Succes met je rijbewijs.. spannend!!

Liefs Kirsten.

je kan beter de avond ervoor vroeg naar bed gaan en 's ochtends een kopje koffie nemen. Red bull heeft echt veeeeeel te veel caffeine. Ik zou het niet doen als ik jou was.

Heel veel succes en laat ons even weten of je geslaagd bent.

groetjes Pauline

Energiedrinks worden inderdaad echt heel erg afgeraden. Ik zou ook kiezen voor vroeg naar bed met een beker warme melk met honing om beter te slapen en 's ochtends op tijd op en dan een kopje koffie. Cafeïne werkt ook nog eens stress verhogend en tijdens je rijexamen is dat nou ook niet echt wat je kunt hebben.

groetjes,
Wetske

Hoi Hoi,

mijn echtgenoot runt samen met deze bofkont een autorijschool... dus misschien mogen ook wij je wat goede tips geven. Al heb je die al van de andere dames gehad!!! GA ZEKER NIET AAN DE RED BULL!!!!  Tenzij je deze troep dagelijks achterover slaat... maar doe de dag ervoor rustig aan, geen hectisch gedoe, op tijd naar bed, ook niet om 2000 uur maar gewoon normaal. Sta rustig op en pak een energiek ontbijtje. neem ook een mueslireep mee of een flesje water.

En doe ons een lol; slaag gewoon in 1 x.... het kan echt!!!!  Probeer, hoe moeilijk het ook is, echt jezelf te blijven. Zeg het desnoods van te voren tegen de examinator. Een beetje prof zal daar goed mee omgaan... zenuwachtig ben je altijd... dat ben ik zelfs nog als ik met mijn leerlingen meega... grin grin!

Een dikke x en meid, MAAK   ER WAT VAN!!!
Biggy, 13weken en 4dagen

Hoi

Volgens mij is red bull niet echt goed voor je ,bevat teveel suiker en caffeine

Waarom probeer je niet iets natuurlijks?/

bv. Floradix dan ben je meteen goed bezig om je ijzergehalte en je vitamine's in je lichaam op pijl te houden. Deze worden nu voornamelijk in de eerste periode van je lichaam veel afgenomen door je baby.

Dit kun je kopen bij reformhuis en etos

Hoi
Er zit nog een stof in energie dranken die niet goed is voor de vrucht. Ik dacht Taurine. En in combinatie met caffeine is dit niet goed.
Ik zou een kop koffie nemen of dextro(wel veel suiker maar werkt ook stimulerend)
Energie drankjes zijn gewoon niet goed tijdens een zwangerschap.
succes met afrijden en je haalt het vast wel!!!
groetjes lenneke

Lieve allemaal, bedankt voor jullie reacties!
Het leek me inderdaad ook beter van niet. Maar m'n rij instructeur drinkt t altijd en had bij theorie-examen geleerd dat het beter was voor de concentratie. Dat staat ook op het blikje. Vergroot prestatievermogen, verhoogt de concentratie, verbetert alertheid. Dus ik dacht.. nou dat zit wel goed haha. Maar ik ga alle wijze raad opvolgen en zoals ik nu rij, ga ik het gewoon in één keer halen, maar wie weer doe ik t ineens helemaal niet goed.. je weet het niet. Heb er in ieder geval wel vertrouwen in. Ik laat wel even weten of ik geslaagd ben of niet..! liefs Judith

Terug
Bovenaan