RED BULL?

Ik was even aan het uitzoeken of je wel of geen energy drink zou mogen drinken tijdens je zwangerschap.

JA, het is rommel met al die stofjes etc. Maar ik zelf vindt het best lekker zo nu en dan.

Ik heb uitgevonden dat het cafeïnegehalte gelijk staat aan 3 koppen koffie. ( je mag 2 a 3 koppen koffie drinken per dag ) Maar het taurine gehalte is héél hoog van één zo'n blikje, er zit meer taurine in dan cafeïne.. En beide is het niet goed, maar wat is dat niet goed en waarom niet? Wat voor gevolgen heeft het.. Taurine wordt ook weer verwerkt in babymelkpoeder(kanevennietopdeofficiëlenaamkomen) Dus tis me nog niet helemaal duidelijk.

Nou ja, hoe dan ook. M'n vorige zwangerschap dronk ik sloten koffie, en af en toe ook nog wel 's zo'n blikje energy drink, en ik heb een gezond kindje dat heel goed mee kan komen in de klas...

Tja, ik weet het niet, toch lijkt het me niet goed wat er allemaal in zit. Sowieso door de vele cafeïne die je in 1 keer binnen krijgt.

Misschien kun je het even checken bij je vk?

Liefs grote broer

Nou, dat is grappig... Ik wilde exact hetzelfde vragen... Ik drink/dronk ook af en toe welleens een redbull. Vandaag had ik weer een dag zonder energie en heb ik 1 blikje opgedronken. (niet achter elkaar, maar wel binnen een uur...) Ik voelde me eigenlijk niet helemaal prettig erna.. Was bang dat ik toch iets schadelijks had gedaan voor uk... (voelde me vanmiddag wel wat energieker) Ik wilde nu dus precies dezelfde vraag stellen... Denken jullie dat t kwaad kan...????

Ik denk persoonlijk als je geen 10 blikjes van opdrinkt per dag dat het niet zoveel kwaad kan!
Ik vind het soms allemaal wel wat overdreven kwa voeding enzo... Nog ff en je mag helemaal niks meer als zwangere vrouw...
Ik denk dat 1 of 2 blikjes geen kwaad kan hoor!
Maar je kunt natuurlijk altijd je vk vragen...

je kan altijd even checken bij de VK natuurlijk ja. Maar inderdaad als zwangere vrouw mag je echt bijna niks hebben ...

Ik ben qua eten wel een lekkere genieter, ik eet gewoon wat ik lekker vindt maar wel met mate as always. Als die dingen allemaal echt zo slecht waren en zoveel kwaad konden dan was ik er zelf vast ook wel 's goed ziek van geweest.

volgens mij staat het zelfs op sommige energy drankjes niet te nuttigen als je zwanger bent...
of met hartproblemen...
kdenk als zelfs de fabricant het er op zet dat echt niet goed zal zijn

Ik stond op een feestje en na het zoveelste spa-tje blauw dacht ik ach ik neem en energie drankje....Had ook een kleine dip en de rest begon al aardig de alcohol te voelen...
Maar toen gelijk reactie uit mijn groep Naaties doe maar niet is niet zo goed voor je hoor.
Ben je moe? Wil je naar huis? Kunnen we wat voor je doen? Maar laat dan wel de red bull staan okay? hhahahahha best lief

Terug
Bovenaan