red devil day

nou het is zover
vandaag is mijn red devil day
tot nu toe is mijn ongi nog niet om een hoekje komen kijken
en ik kan wel een peptalk gebruiken het liefst zou ik nu naar de winkel willen rennen voor een test maar mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we tot zaterdag wachtten:(
dus het is nu geduld hebben en op het beste hopen

Hoi Mary,

Jeetje, wat spannend dan he? Heb je een regelmatige cycles of blijft is je ongi vaker wat later? Als je regelmatig bent dan is het helemaal zenuwslopend joh! Heb je wel het gevoel zwanger te zijn? Of voel je je net als anders?

Ik vind het knap van je als tot zaterdag kunt wachten...ik doe het je niet na hoor!!!

Heel veel sterkte met wachten meid!!

Ennee als je stiekem toch getest hebt...melden he???

Liefs moi xxx

ha,

nou ik sluit me bij je aan want ik moet(hopelijk niet)vandaag ongi worden.
vind het erg spannend ga steeds naar de wc toe wordt er helemaal gek van.

groetjes tamara

hoi Mary,

Zit in het zelfde schuitje als jij.
Zou vandaag ongesteld moeten worden, en so far nog niets.
Aangezien ik na 17 jaar pil niet verwacht "op tijd" te zijn heb ik stiekem toch hoop!
Ik ben van plan om over een dag of tien een test te doen. Jij sterkte tot aan zaterdag he!!

groetjes, kaat

Hopen dat het uitblijft, hoop met je mee!! Ook met Tamara en Kaat natuurlijk ook!! Vindt het knap als je kunt wachten tot zaterdag ! Ik had zwangerschapstesten besteld via het internet en daar moest ik op wachten. Maar de red devil kwam bij mij een dag eerder (dinsdag) dan mijn NOD. Heel erg jammer maar ik wist meteen waar ik aan toe was. En heb toen niet nog een dag in spanning hoeven zitten. De zwangerschapstesten kwamen ook pas zaterdag. Maar was de nood hoog geweest dan was ik naar de apotheek gerend !!! Maar om een lang verhaal kort te maken, hoop ik dat je goed nieuws voor ons hebt a.s. zaterdag.
Groetjes Biaggi.

Terug
Bovenaan