Red Devils zijn nog niet aanwezig vandaag NOD.....

A

Anoniem

Guest
Hey Lady's

vandaag nog geen duivels gezien maar ook geen bijzondere klachten. Wel al een tijdje vaker aan het plassen (kleine week nu denk ik) misschien iets langer maare dat was het dan ook met de ''klachten''
Aangezien ik een onregelmatige cyclus heb ga ik niet meteen testen wacht de duivels eerst maar ff af deze maand en hopen dat ze weg blijven!!!!

Verder voor iedereen die haar NOD dag deze week heeft erg veel suc-6 en hopelijk hebben we allemaal goed nieuws binnekort!!!!

Liefs Butterfly

Hey Butterfly,

Het blijft dus nog even heel spannend!
Ik hoop voor je dat het RAAK is en dat je kan genieten van een fijne gezonde zwangerschap!!

Gun ons allemaal hier dat trouwens!!!

Het blijft toch afwachten met zoiets. Ik kan ook bijna niet wachten. Mijn NOD is 25 juli en ik vlieg zowat tegen de muren omhoog!!! Ik ga echt voor je duimen!!

Dikke kus,

Er

Hey Butterfly,

We kunnen elkaar de hand schudden, ik heb ook vandaag mijn nod en ook nog niks te zien. Maar goed, ik heb ook net als jij een vrij onregelmatig cyclus, spannend dus.
Ik vind het wel moeilijk om niet meteen te hard van stapel te lopen met de testen, wacht maar eens eerst rustig af.
Ik voel "natuurlijk" vanalles, borsten, plassen ed.......maar goed, misschien houdt ik mezelf voor de gek!

Succes en ik duim voor je mee, gaat in één moeite door.

Liefs Andrea

Terug
Bovenaan