Red devils!

Vanmiddag zijn de rode duivels ook weer gekomen. Gelukkig hoef ik ze voorlopig niet meer als duivels te ervaren. Ook wel lekker hoor. Die druk hebben we niet meer. Alleen het herinnerde me er wel aan dat de periode zonder tampons en maandverband nu wel over is! Jammer!!!!!!! Vond het zo heerlijk. In die zin blijven het wel duivels.

Ik heb nergens last van. Ook geen voorbodes gehad. Alleen moet ik me er wel aan helpen herinneren dat ik die tampon weer moet verwisselen. Die voel je niet en je bent het gewoon helemaal ontwent.

En nu mogen we elke avond weer een pil slikken... ook wel weer makkelijk hoor, lekker zelf bepalen wanneer je ongie wordt: vakanties kunnen weer ontweken worden!

En jullie??? Ook alweer duivels gezien?

xx

Lizzy is vandaag precies 8 weken.
Ik ben zaterdag weer voor het eerst ongi geworden.
Morgen een gesprek met de kinderarts waarschijnlijk mag ze deze week naar huis we hopen het zo.
Jullie ook veel beterschap met jullie mannetje Sven.

Liefs

hoi,

ik heb de duivels ook alweer ervaren. was al begonnen met de pil en ben nu al zo'n 1,5 week ongesteld, terwijl ik nog steeds met mn strip bezig ben... heeft iemand dit miss ook al eens gehad? ik vond dat wel lekker van zwanger zijn, niet ongesteld worden...

xx

Ik bloed nog steeds na even een paar daagjes niet dus weet niet of het nu ongesteld zijn is of niet. Ben wel al weer met de pil begonnen, eerste strip zit er morgen al weer op. Ga vrijdag wel even bloed prikken, want ben nogal slapjes en veel moe. Misschien te laag hb door bloedverlies.
Volgende week maar eens vragen bij de gyn wanneer het bloeden over moet zijn, want dan is het al 6 weken feest. Mmm, eerst heerlijk 9 maanden niks en vervolgens dus zo goed als 5 weken achter elkaar.

Hier nog steeds niet ongi. M'n meid is nu 7 weken en heb maar een week gevloeid. Vraag me wel af waar 't blijft!! Dan kan mn spiraal erin en dan lekker 5 jaar niet meer ongi! Heerlijk vooruitzicht..

Terug
Bovenaan