Vanmiddag zijn de rode duivels ook weer gekomen. Gelukkig hoef ik ze voorlopig niet meer als duivels te ervaren. Ook wel lekker hoor. Die druk hebben we niet meer. Alleen het herinnerde me er wel aan dat de periode zonder tampons en maandverband nu wel over is! Jammer!!!!!!! Vond het zo heerlijk. In die zin blijven het wel duivels.
Ik heb nergens last van. Ook geen voorbodes gehad. Alleen moet ik me er wel aan helpen herinneren dat ik die tampon weer moet verwisselen. Die voel je niet en je bent het gewoon helemaal ontwent.
En nu mogen we elke avond weer een pil slikken... ook wel weer makkelijk hoor, lekker zelf bepalen wanneer je ongie wordt: vakanties kunnen weer ontweken worden!
En jullie??? Ook alweer duivels gezien?
xx
Ik heb nergens last van. Ook geen voorbodes gehad. Alleen moet ik me er wel aan helpen herinneren dat ik die tampon weer moet verwisselen. Die voel je niet en je bent het gewoon helemaal ontwent.
En nu mogen we elke avond weer een pil slikken... ook wel weer makkelijk hoor, lekker zelf bepalen wanneer je ongie wordt: vakanties kunnen weer ontweken worden!
En jullie??? Ook alweer duivels gezien?
xx