redactie

hallo allemaal, snoopy schreef het ook al om de redactie te mailen , dat heb ik vanmorgen om 7uur al gedaan zodra ik dat achterlijke berichtje had gelezen. Ik heb ze verzocht om deze persoon op te sporen en toegaan te weigeren of om berichtjes van deze persoon te verwijderen, meiden als we dit allemaal doen heeft het misschien meer prioriteit, als de redactie hier zoveel reacties over krijgt. Enne meiden wees verstandig reageer er nou gewoon niet op. dat werkt het beste, als je net doet of je hem/haar niet ziet.

Liefs Molly.

hoi molly,

wil je ff vertellen hoe mensen kunnen mailen naar de redactie, ik weet het nl niet!
en ik wil heel graag een boze mail sturen dus vertel, vertel!!!

thanx!
xx kimpansee

Hoi Kimpansee, onderaan deze pagina zie je adverteren colofon privacy vrijwaring en copyright, ga op colofon staan en klik met je muis hierop en voila je kunt een hele boze mail sturen...... succes

Liefs Molly.

Hee Molly,

Ik heb ook meteen je advies op gevolgd en een mailtje gestuurd!
Waarschijnlijk hebben meerdere meiden dit gedaan en zie hier het resultaat!
Superfijn dat de redactie mee denkt en dit gaat oplossen!

Nog een fijne verjaardag!
lfs. Suus

He Molly, van harte, en dat je maar geen duivels mag krijgen voor deze verjaardag....maar een veel mooier kado. Of voelde je de ongi al aankomen? (heb ik altijd een paar dagen van tevoren) das wel jammer zo op je verjaardag.
Ik negeer de anoniem/ jolanda compleet, wie bedoel je???? maar ja, t blijft niet leuk... ik lees de berichtjes maar niet eens meer helemaal. dat maakt t weer makkelijker... veel plezier nog op je verjaardag! lis

Terug
Bovenaan