Redactie

Ha dames,
Ik heb zojuist even een mail gestuurd naar de redactie, heb vorige week het contactformulier gebruikt maar daar krijg ik geen reactie op, dus heb het nu maar rechtstreeks naar de redactie gemaild, daar krijg je normaal wel een reactie op!!
Wordt gewoon gek van die dubbele berichten en het niet kunnen lezen van reacties ed!
En het kleine tekstvak is ook irritant, ja toch?!?!
Heb er ook bijgezet dat een aantal van ons al een klacht hebben gestuurd en ook geen reactie krijgen.
Nou hopelijk krijg ik na het weekend bericht en dan laat ik het jullie weten..
En anders gaan we gewoon massaal klachten sturen naar de redactie, eens kijken wat hun vinden van dubbele berichten,,WHAhahaha
Groetjes MJ

Dat laatste is zeker een goeie! We gaan ze bombarderen met mails van ons. Iedere uur sturen we met ons allen een mail. Worden ze gek van.
En dan steeds ander onderwerp vermelden in de mail whahahaha.

Bij mij is de tekstvlak al wel paar dagen groter hoor!
Vorige week kon je nog geen 3 regels schrijven, das nu wel weer meer.
Ik hoor het wel als we mailbombardement gaan opstarten. Doe graag mee!

Irene

Ja klopt, het tekstvak is ook groter, maar niet als je een nieuw onderwerp start!!

Ander onderwerp in de mails ja,,haha
Nou hopelijk is het niet nodig en gaan ze iig iets aan die dubbele berichten doen, dat is toch het meest irritante...

Groetjes

Het stomste vind ik dat je geen foto's meer kan plaatsen...Hoeveel broertjes en zusjes zijn er afgelopen jaar wel niet geboren op dit forum...hoe leuk zou dat zijn geweest als iedereen z'n kindje had kunnen showen op dit forum....
Groetjes Roos.

hoihoi

het tekstvlak is idd weer lekker groot ja maar die dubbele berichten en t niet kunnen lezen ervan is echt heel irri

ik heb gister ook het contactformulier gebruikt en ben niet echt netjes meer gebleven , was echt zo boos omdat ik weer niks lezen kon heb t 4 x verstuurd :$

als ik binnen een paar dgn geen reactie heb ga ik bellen er staat een nr bij
kan ik daar me gal spuien hahahahaha

maar een mailborbament zie ik ook wel zitten hahaha
liefs maurilla

Haha, 2 zielen 1 gedachte zullen we maar zeggen maar heb gisteren ook weer voor de 2e keer via contactformulier mn beklag gedaan.
Heb trouwens op het eerste ook geen reactie gekregen.
Ergens wil ik gewoon het forum terug wat we in 2008 hadden...
- meest besproken topic gewoon lekker bovenaan
- foto's kunnen plaatsen
dit alles met een normaal testvlak.

zucht... hoop dat ze er toch echt wat aan gaan doen

Liefs Marina

marina...

jij zegt ERGENS wil ik het oude forum terug....

ik zou ontzettend ver gaan om t oude forum weer terug te kunnen krijgen!!!!! hahahaha.

soms is een verbetering geen verbetering
en dit slaat natuurlijk alles!!!

ook ik hoop dat ze er ontzettend snel iets aan gaan doen.
loop me dood te irriteren aan dit forum.
tis dat ik jullie allemaal anders niet meer spreek, anders had ik er echt niet meer op gezeten.

mochten mensen van jg dit lezen:

waarom hebben we eigenlijk een nieuw forum gekregen?? wat was daar de achterliggende reden van???

jullie zeiden mij een tijdje geleden dat de meestbezochte topic weer boven aan zou komen te staan....
we zijn al weer een paar maanden verder, voorlopig is er nog steeds niks veranderd!!!!

ppffffffff rot gedoe allemaal.

liefs, do

marina...

jij zegt ERGENS wil ik het oude forum terug....

ik zou ontzettend ver gaan om t oude forum weer terug te kunnen krijgen!!!!! hahahaha.

soms is een verbetering geen verbetering
en dit slaat natuurlijk alles!!!

ook ik hoop dat ze er ontzettend snel iets aan gaan doen.
loop me dood te irriteren aan dit forum.
tis dat ik jullie allemaal anders niet meer spreek, anders had ik er echt niet meer op gezeten.

mochten mensen van jg dit lezen:

waarom hebben we eigenlijk een nieuw forum gekregen?? wat was daar de achterliggende reden van???

jullie zeiden mij een tijdje geleden dat de meestbezochte topic weer boven aan zou komen te staan....
we zijn al weer een paar maanden verder, voorlopig is er nog steeds niks veranderd!!!!

ppffffffff rot gedoe allemaal.

liefs, do

Terug
Bovenaan