Redaro, gefeliciteerd :)

Hey meis,

Volgens mij is vandaag jouw kleintje jarig of heb ik het verkeerd onthouden? In elk geval van harte gefeliciteerd :) was het een leuke verjaardag? Hoe gaat het verder met jou en je beebje? Ik heb geen berichtjes meer van je gelezen (miss lees ik wel met me neus hoor hihih) dus ben benieuwd.

Liefs Elain

Hey Elain.

Goed onthouden hoor! Roan is vandaag 2 jaar geworden! Groot feest, maar wat ben er je zelf druk mee, pfff ben nu helemaal munt.
Jij ook nog gefeliciteerd met jou kindjes 1e verjaardag. 6 dagen geleden toch?
Ik heb zelf geen topics meer geplaatst, maar wel regeageerd, ook nog op 1 van jou geloof ik.
Maar ik heb 15 juli de 20 weken echo. Net ets voor die van jou geloof ik.
Ben vandaag precies 16 weken, jammer genoeg nog steeds misselijk. Hing gisteren weer boven de wc.:-(
Buik groeit goed, al had ik wel het idee dat hij de laatste paar dagen kleiner was dan daarvoor, vreemd. Heb wel het idee dat ik de kleine regelmatig voel. Vind het zo gezellig!

Maar genoeg over mij. Hoe is het met jou en je grote buik? Hoe vind je oudste het dat je weer in verwachting bent?
Hoe ver ben jij nu?

Lief dat je aan de verjaardag dacht!

Liefs Redaro

Hoi hoi!

Jeetje meid ben je nog steeds zo misselijk, wat naar! Het is bij mij gelukkig zo goed als over alleen bepaalde luchtjes kan ik zoooo beroerd van worden bv. als de vaatwasser net klaar is en je doet hem open...getver! Ik had zetpillen voor de misselijkheid en die werken echt heel goed daar ben ik nu 2 weken vanaf en het valt me alles mee. Wat heerlijk dat je al wat voelt, lijkt me ook zo leuk helaas bij nog niets. Ben nu 15+3 weken dus is ook nog wel vroeg, hoever was jij toen je het voor het eerst voelde?
M'n buik is eigenlijk niet meer zo ontzettend gegroeid naar mijn idee, we maken elke 2 weken een foto en zie niet zo heel veel verschil met de vorige. Ga jij nog een zw.cursus doen? Ik ben nu aan het rond kijken maar kan niet kiezen eigenlijk, wil wel wat gaan doen heb het bij de 1ste wel gedaan en de 2de niet maar omdat het best m'n laatste zw.kan zijn wil ik op en top genieten hihihi dus dacht ik ga een cursus doen...mhhh jij nog tips?
De oudste vindt het helemaal leuk en geeft steeds kusje op m'n buik, de jongste heeft niets in de gaten maar is wel in een "hang fase"wil eigenlijk alleen maar op schoot, gaat huilen als ik even de kamer uitloopt etc.aan de andere kant wel heel driftig als iets niet lukt of hij niet wil...hij heeft nu net m'n make-up tasje leeg gegooid terwijl ik dit type hihih echt stout weer dus ik ga gauw ruimen voordat hij de mascara te pakken heeft! Fijn weekend,

Liefs

Terug
Bovenaan