@ Redaro, Thanks voor je berichtje!

Hey Redaro,

Wat super lief dat je aan me gedacht heb, dat meen ik echt! Ik ben er een paar dagen tussen uit geweest naar een kuuroord met m'n moeder en heb even de boel de boel gelaten hahah m'n man dus ook met de kids ;) en nu kom ik op de site en zie ik een berichtje speciaal voor mij :) echt leuk!
De echo van vorige week was gelukkig helemaal goed en ook is me duidelijk geworden waarom ze opeens zo'n echo gingen maken omdat de spanning die ik aan de linkerkant van mijn buik heb in combinatie met al een baby-buikje ook op een cyste zou kunnen wijzen. De radioloog zei wel iets in de trand van: zeker een net afgestudeerde....met andere woorden iets te grondig onderzoek voor een zwangere op dit moment (vondt hij dan).
Hoe is het met jouw buikje? Gaat alles goed? Ben benieuwd, ga gauw even bij lezen :)

Liefs Elain

Hey!

Fijn dat de echo goed was. Beter het zekere voor het onzekere toch!
Ik was echt benieuwd. Heb elke dag een paar keer gekeken of je alweer online was geweest:)
Maar lekker hoor een paar daagjes weg.
Een lekker de boel de boel laten ja.
Hoe oud zijn je andere kids?
Mijn zoontje wordt volgende week donderdag 2!
Het gaat zoooo snel.

Mijn buikje gaat ook goed. Pas echt geen normale broeken meer:)
Mocht vandaag weer even ons Ukkie bewonderen, zo leuk!

Liefs Redaro

En ben je al bij de VK geweest? Las dat het bij de gyn allemaal goed was en dat ukkie zelfs even ging zwaaien... hihih klein mini mensje, zo schattig hé.
Mijn oudste is 6 jaar en de jongste wordt vrijdag 1 jaar alweer, dus onze kids schelen 1 jaar en 6 dagen :) Ben al druk met kadootjes kopen en feestje plannen.
Ik heb geen idee waarom ze elke keer met de echo kijken eigenlijk, dat deden ze bij de jongste ook, miss is dat gewoon standaard bij de gyn als je op controle komt net als de VK altijd het hartje luisterd?!?!? Zal het eens vragen volgende keer.
Wel weet ik dat ik 2x een extra groei echo krijg omdat nummer 1 met 57 cm en 11 pond heel flink (had totaalruptuur) was en nummer 2 met 55 cm en ruim 8 pond gehaald is met een keizersnede met 37 weken ook behoorlijk aan de maat was en ze nummer 3 dus heel scherp in de gaten houden, maar wel zo leuk elke keer even spieken. Weet jij al wanneer je de 20w echo hebt?

Liefs Elain

Bij de vk was alles goed. Hartje weer even gehoord.
Zal idd wel hetzelfde zijn bij vk hartje luisteren en bij gyn echo. Wow wat een grote kids zeg. Hadden ze dat bij de eerste niet in de gaten? Dat ze je toch normaal lieten bevallen. Een totaalruptuur auwww. Heb je daar lang last van gehad? Lijkt me echt verschrikkelijk. Kreeg je daarom bij de tweede ook een keizersnede?
Mijn zoontje woog 3150 gr en was 50 cm. Ik vond mijn 2! Hechtingen al erg naar. Komt misschien ook wel omdat ik echt een mega mega mega grote zwelling had. Is ook erg pijnlijk. De gyn dacht dat het niet mee goed zou komen:-( gelukkig had ze geen gelijk :)
Ik mag bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo. Maar kan daarbij ook een triple p screening doen, ik weet het nog niet twijfel, twijfel. Want zou jij doen?
Zie ook mijn andere toppic triple p screening.
Weet jij de datum van de 20 weken echo al?

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan