@ redaro

hoi Danielle
ik las je berichtje onder aan de lijst en vroeg me af of de verloskundige wat voor je heeft kunnen betekenen in de zin van strippen??
Bij mij vanochtend wel een rondje van de zaak, maar ze kon maar aan een kant de vliezen wat losmaken want de baarmoedermond was nog niet helemaal verweekt. Vorige week ook al even gevoeld en geprobeerd de boel wat te prikkelen maar hierop weinig resultaat. we wachten maar af ze verwachtte van deze strip ook geen echte weeen maar het weekend zullen we het opnieuw bekijken.

Jij heel veel succes; morgen ben je precies 40 wkn toch?? ik hoop dat er snel schot in de zaak komt!!
we willen die kleintjes nu wel eens zien!!

groetjes Froukje

Hey froukje.

Bedankt voor je berichtje.
Helaas heeft de vk niet gestript.
Ze zei dat het voor de 41 weken!!! Nog geen zin heeft en dat ik dan waarschijnlijk alleen maar meer last krijg van voorweeen maar geen echte weeën krijg.
Voor inwendig onderzoek geldt hetzelfde zei ze.
Dus geen idee hoe het er hier voor staat.
Ik ben morgen idd 40 weken.
Ben er echt wel klaar mee nou, kan echt steeds minder.
5 december moet ik weer ben dan 40.4 weken.
Hoop dat het niet nodig zal zijn en dat voor die tijd Ukkie toch maar besluit om te komen.

Spannend bij jou ook! Ik hoop dat het bij jou toch doorgaat zetten! Wanneer ben jij 40 weken?

Liefs Danielle

Heey Danielle,

Wat ontzettend jammer dat je niet gestript bent... Wat verschilt dat dan enorm per vk he?
Waarom pas met 41 weken terwijl het bij veel vrouwen al eerder gebeurt...
Dus nu alle trucs proberen in de hoop dat die toch wel helpen?
Vind het echt rot voor je, omdat je er al zo klaar mee bent en steeds minder kan. En dat al met je kleine mannetje om je heen.
Ik duim dat jullie kleintje vannacht ineens besluit dat die heel graag in jullie armen wilt liggen!!

Liefs Brigitte

Hey Brigitte.

Ja vond het ook echt wel jammer dat ze niets hebben gedaan.
Ik heb ook wel vaker gehoord van vrouwen die al voor de 40 weken worden gestript. Vooral bij 2de kindjes.
Ukkie heeft vannacht niet besloten om er uit te willen. Maar ik voel al veel meer beweging dan gisteren dus dat is positief!
Heb vannacht ook weer redelijk geslapen gelukkig!

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan