redelijk nieuw hier

Hoi allemaal,

enige weken geleden heb ik ook al een berichtje geplaatst maar me nog niet echt voorgesteld. Dus bij deze:
Ik ben Sylvia 25 jaar en 4 sept 2003 getrouwd met Frank, 31 jaar. Ik werk op dit moment op een call centre voor een bank (de mensen bellen mij). Maar zoek eigenlijk iets als secretaresse of administratief.
We zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden, maar dat wil net als bij jullie allemaal nog niet echt lukken. Mijn cylcus is ook zeer onregelmatig, ik heb soms 40 dgn en dan weer 33 dgn en zelfs al eens 54 dgn gehad. Heb nu een afspraak staan op 9 sept. bij de gynecoloog. Frank die moest voor twee weken terug zijn zaad laten testen en helaas zijn zijn cellen nogal aan de trage kant. Dus zowel van zijn als van mijn kant gaat het niet zoals het moet. Maar goed straks eerst maar eens naar de gyn en dan horen we hopelijk wat er wel mogelijk is.

groetjes Sylvia

Welkom hier!

Hoop dat je een beetje steun en toch ook gezelligheid mag vinden hier!

Ik zit inmiddels al meer dan twee jaar op dit forum (wij zijn al meer dan 3 jaar bezig zwanger te raken) en zit middenin mijn derde IUI behandeling.

Hoop dat je dat alles bespaard blijft en je voor die tijd allang zwanger bent geraakt. Ik zal duimen hoor!

Grappig, ook ik werk voor een bank, welliswaar niet op het callcenter maar houd mij bezig met administratieve taken!

Hoop dus nogmaals dat je hier niet lang hoeft te zijn, maar tot die tijd...........voel je welkom hier!

Groetjes,

Cynthia

Terug
Bovenaan