Ik kwam 'm tegen op het April forum maar ik vond 'm zo leuk dat ik 'm hier ook wou starten!
Naast alle kwaaltjes en straks de laatste zware loodjes lijkt het mij leuk om er met een positief gemoed tegen aan te gaan! Ik ben momenteel een beetje depri door omstandigheden in de familie en vond dit zelf wel een leuke opkikker
Ik kijk uit naar mijn bevalling omdat:
• Het lange wachten er dan op zit en ik mijn kindje eindelijk vast kan houden. Lekker omtuttelen en genieten samen met manlief en grote zus.
• We weer kunnen knuffelen zonder buik in de weg.
• Ik weer op mijn buik kan liggen
• Ik weer normaal kan opstaan en bewegen
• Ik straks geen last meer heb van mijn bekken
• Ik weer lekker mijn vechtsport kan oppakken en mijn grote hobby de sportschool weer in kan duiken
• Ik weer kan genieten van een bloederige biefstuk, rosbief en filet american.
• Ik straks weer normale kleren aan kan.
• Ik uiteindelijk weer meer energie heb.
En jullie?
Naast alle kwaaltjes en straks de laatste zware loodjes lijkt het mij leuk om er met een positief gemoed tegen aan te gaan! Ik ben momenteel een beetje depri door omstandigheden in de familie en vond dit zelf wel een leuke opkikker
Ik kijk uit naar mijn bevalling omdat:
• Het lange wachten er dan op zit en ik mijn kindje eindelijk vast kan houden. Lekker omtuttelen en genieten samen met manlief en grote zus.
• We weer kunnen knuffelen zonder buik in de weg.
• Ik weer op mijn buik kan liggen
• Ik weer normaal kan opstaan en bewegen
• Ik straks geen last meer heb van mijn bekken
• Ik weer lekker mijn vechtsport kan oppakken en mijn grote hobby de sportschool weer in kan duiken
• Ik weer kan genieten van een bloederige biefstuk, rosbief en filet american.
• Ik straks weer normale kleren aan kan.
• Ik uiteindelijk weer meer energie heb.
En jullie?