reflex of wil die hem echt hebben

A

Anoniem

Guest
als ik mijn mannetje uit de box til, dan pakt hij altijd heel snel nog wat mee wat in de buurt van zijn handjes ligt, ik ben er alleen nog niet achter of dit nu bewust is of uit een reflex, was dit meerdere mama's opgevallen

haha, fleur doet dat ook, en volgens mij al heel erg lang. Ik heb er nooit zo op gelet, maar nu ik erover nadenk, doet ze het al een paar maandjes, of een nou een doekje of een beestje is, dat maakt haar niet veel uit, maar probeerd wel atijd iets mee te pakken

Ook Meike heeft vaak nog wat te pakken uit de box of uit de schommelstoel meestal een popje of wat anders wat makkelijk te pakken is weet ook niet of dit toeval is dacht het eigelijk wel   gr Monique

Hier ook hoor. Ze zitten in een fase dat ze alles proberen te pakken, dus ook op het moment dat je ze ergens wegtilt. Zo heeft Minke vrijwel altijd haar spuugdoekje van mijn schouder te pakken. Wel grappig, maar niet handig als er toch nog een boertje-mét komt. Gewoon lekker laten pakken. Ze leren het vanzefl weer af.

greet

Ik vraag me af of het toeval is. Nick pakt ook altijd mijn haar beet als ik hem til en met hem rondloop. Niet om mee te spelen maar gewoon om iets vast te houden.
Oh...misschien dan toch reflex ???
Grappig eigenlijk nooit zo over nagedacht.

Terug
Bovenaan