<p>Hi allemaal,</p><p>Ik moet even van me af schrijven want ik maak me een beetje zorgen om mijn zoontje van 15 maanden. Sinds hij vier weken oud was is er koemelkallergie bij hem geconstateerd en heeft hij altijd verborgen reflux gehad. Al met al viel het mee hoe veel hij huilde maar als hij er heel veel last van had was hij ook echt ontroostbaar. Ik hield me er aan vast dat vanaf 12 maanden het klepje vd slokdarm beter zou functioneren en het dan allemaal rustiger zou worden. Alleen het wordt niet rustiger en voor anderhalve maand geleden heb ik aan de bel getrokken bij de huisarts. Zij vond het ook wel lang duren en heeft Nexium voorgeschreven om twee weken mee te starten. Na twee weken ging het heel goed, maar nu is het weer helemaal mis. Zijn bedje ligt weer vol etensresten, hij slikt constant en boert op, heeft vaak de hik, huilt en krijst met name in de nacht (heel anders dan wanneer hij vervelend heeft gedroomd), hij wil geen avondeten. Kortom: ik maak me zorgen. Ik ben gisteren weer naar de huisarts geweest en moet nu voor langere tijd (vier weken) Nexium geven en als dat niet helpt dan verwijst ze ons door naar de kinderarts. Ook heeft hij rommelende darmen, laat veel winden, onverteerde etensresten in zijn ontlasting en wordt zijn ontlasting op de kweek gezet. Herkent iemand zich in bovenstaande klachten? Ik maak me helemaal gek en vraag me steeds af of het niet iets anders is wat ik over het hoofd zie.. </p>