Reflux en borstvoeding

<p>Hoi,</p><p>Ons mannetje van 5 weken heeft ontzettend last van (verborgen) reflux. Echt de hele dag overstuur en ontroostbaar. Op advies van het consultatiebureau johannesbroodpitmeel (Nutriton) in huis gehaald. We hebben geprobeerd hem dan voor de voeding met een theelepel wat van dat papje te geven, maar dit heeft geen zin, want tijdens de voeding krijgt hij al last en dan heeft de melk nog niet de kans gehad om in het maagje dikker te worden. </p><p>Ik heb een handkolf in huis, maar krijg daarmee niet genoeg melk uit mijn borsten om hem volledig mee te voeden. Maar als ik daar het johannesbroodpitmeel doorheen doe, werkt het een stuk beter.</p><p>Iemand tips om die kleine een beetje te verlossen van de reflux? Ik draag hem nou bij me in een draagdoek, dat vind hij fijn, maar het lukt me nog niet dat doek in mijn eentje te knopen dus de hele dag in het doek gaat niet.</p>
 
Miss een goeie kolf huren zodat je snel veel melk hebt voor een fles? En mijn tip is knoop de doek om en zet daarna je kindje erin op goed geluk, je weet snel genoeg hoe strak je moet knopen, was voor mij ook echt een uitkomst!
 
Ja ik zou ook een goede borstkolf huren, hielp bij mij enorm. Wat bij ons kleintje ook hielp tegen de verborgen reflux is een osteopaat. Als je een goede in de buurt hebt echt een aanrader
 
Terug
Bovenaan