reflux

Mijn dochertje van bijna 3maand heeft last van reflux.Ze neemt hiervoor zantac.Het was vooral een branderig gevoel,overgeven deed ze niet.Tot vandaag.Al de melk kwam er teug uit.Moet ik mij al zorgen maken.Of kan dit iets eenmalig zijn,te gulzig of teveel gegeten?
 
Hoi An,

mijn zoontje van 8 1/2 maand heeft ook reflux zonder te spugen. Als hij wel eens spuugt heeft het bij hem meer te maken met een virus. Aangezien dat nu ook heel erg heerst zou het misschien kunnen dat je dochtertje een virus heeft opgepikt?
Beterschap!!

Groetjes, Cornelie
 
Mijn dochtertje heeft ook last van reflux.Ze neemt zantac en gafiscon.Het is zonder braken,maar wel met een branderig gevoel.Met als gevolg dat ze steeds huilde en steeds aan de borst wou hangen.Ondertussen is het veel beter(overschakeling naar anti-reflux flessenvoeding).Maar Ik heb wel een paar keer meegemaakt dat alles er terug uit kwam.Ik merk dat het bij haar is omdat ze te gulzig dringt.Ik hou nu regelmatig korte pauzes tijdens het flesje.Ik hou haar ook vrij recht.En ik heb het niet meer voor gehad.Het is het proberen waard.Veel succes.
 
Ik heb een dochterje van 4 maanden. Ook zij heeft last van reflux. Zij heeft ook zantac. Het gene wat je kan doen om de voeding niet terug te laten lopen is er een paar scheppen johannes broodpitmeel erin te doen. Dit middel wordt gelijk dik als het in het maagje komt. Mijn dochterje gebruikt het al vanaf ze 3 dagen oud was. Je kan het gewoon overal kopen.

sterkte sandra
 
Terug
Bovenaan