reflux!!!

hoi

zoals jullie mischien nog wel weten, tobben we al vanaf dag 1 met jens
eerst niet willen drinken, toen ziek, verkouden, noem maar op
met 6 weken lag hij al in het ziekenhuis,
niemand wist precies wat er was,
8 verschillende voedingen gehad, rs virus oid
elke keer was er wel wat......

nu eindelijk na 18 weken weten we wat ons ventje heeft
verborgen reflux.....
dat is dat zn eten continu weer terug komt, en hij het weer terug slikt
dus pijn in zn slokdarm,
achteraf verklaart zn hele story alles.
slapen is een ramp, elke keer na 15 min al wakker, gillen brullen, omdat zn melk weer omhoog komt, dus pijn!!!

we hebben nu medicijnen gekregen, en zitten al een week op friso comfort
hij drinkt heel goed, nu hopen dat de medicijnen ook aanslaan

groetjes riana

Jeetje mina, wat een gedoe. Wat zielig voor je ventje.
Konden ze daar niet eerder naar kijken ?? (vraagt een leek)
Nou maar hopen dat de medicijnen aanslaan.  

Veel sterkte,
Monique mv Nick

Oh wat fijn dat de oorzaak eindelijk gevonden is!!!
Ik weet nog goed hoe frustrerend het is als er iets is, maar het is niet duidelijk wat (de liesbreuken van Loek). Heel fijn voor jullie. Ik hoop dat er nu rustigere tijden gaan aanbreken!!!

Groetjes
Rosanne

hoi riana,

ben blij dat jullie erachter zijn gekomen wat het kleine kereltje had,
wij zijn zelf ook al 4,5 mnd bezig om er achter te komen wat onze kleine daan heeft afgelopen maandag hebben wij een ph meting gedaan van 24 uur om te zijn of hij ook wat met zijn reflux had maar helaas
we zijn weer bij het begin
geniet er lekker van nu

groetjes jolanda
mama van tim en daan

hoi

lastig he jolanda,
wij hebben er bij mn dochter 6.5 maand over gedaan voor we wisten dat ze dus koemelkallergie had en ook dat haar darmen niet goed funcioneerde
andere voeding en medicijnen, en in een paar dagen van een huilbaby naar een heerlijke meid!!

wat heeft jou kindje psies???

groetjes riana

hoi riana,

mijn kleine huilt vanaf dag 1 het was een huilbaby gaf friso 1 normaal met een week of 6 ben ik begonnen met friso hypo all. intensief (koemelk) en na 3 dagen hadden we gelijk al een ontspannen en rustig kereltje op het niet goed slapen en spugen en boeren na

nu hebben we op advies van de kinderarts nutriton gebruikt in de voeding en het spugen werd minder maar de boeren bleven en 5 poepbroeken op een dag het kontje werd helemaal rood van het poepen daarmee gestopt en toen moesten zantac(dacht ik weet het niet meer zeker ) proberen dat is een hele scherpe pepermunt geur gebruiken een half uur voor de fles maar helaas ook dat hielp niet en nu afgelopen maandag hebben we een ph meting gehad voor reflux maar dat is het ook niet
nu moeten we 25 juni weer en dan wil ik gaan voor een maag onderzoek want wij zelf hebben het idee dat alles gewoon door het spugen en gal wat naar boven komt ontstoken en geirriteerd is en dat het maag of slokdarm klepje open of niet goed sluit
dus hopen dat het dat is want het blijft maar gokken wat het arme kereltje heeft
helaas kunnen ze het zelf nog niet zeggen

groetjes jolanda
mama van tim en daan

Hoi Riana,

Kan jouw kindje van de Friso Comfort wel gewoon poepen? Mijn zoontje namelijk nogal slecht en z'n poep was keihard. Dus was het huilen van de buikpijn en niet van de reflux, want dat werd wel minder!

Groetjes, Irma
mv Lorenzo en Camilla

Terug
Bovenaan