Reflux

Mijn zoontje is nu 3 maanden en sinds een paar weken weten we dat hij 'verborgen' reflux heeft na weken van aanmodderen (lees slecht drinken, veel huilen, onrustig zijn, slecht slapen en vermoeide ouders).
Zijn hier nog meer moeders met kindjes met reflux? Mijn zoontje heeft gister van de kinderarts Zantac gekregen en ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.

groetjes An

Joel had het ook gehad, hij heeft 5 weekjes zantac gebruikt (vond het zelf echt supersmerig) maar werkte super,
nu ben ik er zelf mee gestopt om te kijken of hij de medicijnen nog nodig heeft en hij spuugt nog wel veel maar gaat opzich best goed.
Ben van mening dat ik altijd weer even langs de huisarts kan als het niet zo goed meer gaat,

Succes ermee,
Liefs Marina

Hai, Jack heeft ook Zantac en ook hij griezelt enorm als hij het moet doorslikken.....het spugen wordt niet echt minder mar door de zantac is het minder zuur, dus minder pijnlijk..het helpt wel maar we moeten op 8 juli toch even naar de kinderarts om te kijken waarom hij minder goed groeit...Sterkte ik hoop dat je wat meer rust krijgt en eindlijk echt kan genieten!!!!

Groetjes Fee

Mijn zoontje heeft ook reflux., toen hij 1 maand was is hij daarvoor opgenomen in het ziekenhuis. hij krijgt geen zantac maar heeft speciale voeding ervoor gekregen. Enfamil ar. dit werkt beter, maar nog spuugt hij veel. jorn is ook een slechte slaper. maar door deze voeding eet hij nu wel goed.

Liefs

Terug
Bovenaan