reflux

hoi, ben van het mei-forum, mijn oudste zoon had het ook, ik gaf hem nutrilon omneo (ook omdat ie krampjes had) en deed er een klein beetje johannesbroodpitmeel doorheen. daar werd het een stuk beter van toen, klonteren heeft het bij mij nooit gedaan want ik deed de melkpoeder eerst mengen met het broodpitmeel en daarna deed ik het in het water. succes ermee, hopelijk heb je er wat aan!

Hoi,

Ben van het maart 2011 forum en onze jongste had er ook last van hier deden wij het water warm maken, in een maatkan en dan melkpoeder en johannesbroodpitmeel al roerend met de garde in het water doen.
Daarna over gieten in de fles en je hebt geen klonten!
Sucses ermee.

ik deed het het zelfde als hierboven en ook geen klonten.
ook had die van mij medicijnen gekregen waardoor ze er snel vanaf moest zijn. medicijnen heeft ze alleen nooit gekregen omdat toen ik de voeding dikker maakte, dat gelijk al werkte.
wij kwamen er trouwens bij 3 maanden al achter dus ik gaf bambix ( of nutrix... haal die 2 altijd door elkaar. nou inieder geval die je vanaf 4 maanden mag gebruiken en dan met vanille smaak)

liefs, do

kruidvat voeding! klontert niet, alles in 1 en goedkoop
mara had reflux en het hielp echt goed

voor jonna hebben we de kruidvat tegen harde poep en dat werkte ook heel goed

kruidvat voeding is te vergelijken met e beste merken!

schommelstoeltje werkte ook, dan viel ze nog in slaap ondanks de pijnlijke krapen

succes!

Terug
Bovenaan