Reflux

Na 4 weken lang haast nonstop krijsen waren we donderdag zo radeloos dat we naar de huisartsenpost zijn gegaan met Sam. Hij heeft dus reflux, krijgt nu Zantac en Nutriton en we mogen hem inbakeren. Hij houdt nu in ieder geval zijn eten binnen. Alleen het huilen doet hij nog steeds. Morgen gaan we naar een osteopaat, hopelijk weet die raad. Voel me inmiddels een waardeloze moeder, krijg mijn eigen kindje niet tevreden.

Quinnie,

allereerst moet je je geen waardeloze moeder voelen!! Als je het bovenstaande leest, doe je er toch alles aan om je kindje stil te krijgen?! Het is heel vervelend dat je kindje reflux heeft (heb er zelf geen ervaring mee) en de middelen die hij hiervoor gekregen heeft zullen misschien nog moeten gaan werken. Ik hoop voor je dat het dat gaat doen en dat de osteopaat je verder kan helpen.

Nogmaals twijfel niet aan jezelf je bent een goede moeder (deze gevoelens hebben de meeste moeders, zeker als het hun eerste kindje is!)

Niet aan jezelf twijfelen,je doet alles wat mogelijk is. en dan ben je echt een super mama!!!!
Hopelijk gaat het allemaal snel helpen en heb je het straks weer wat makkelijker!!!

Echt niet aan jezelf twijfelen hoor!!! Een baby worst nu eenmaal niet geleverd met een gebruiksaanwijzing. Ze praten niet en huilen alleen maar. dus je kunt alleen maar doen wat in je macht ligt.

sterkte en een grote knuf!!!

Terug
Bovenaan