Refresh uw browser

Ik kan iedere keer de reacties niet lezen of helemaal niet op het forum komen omdat de browser gerefreshed moet worden. Weet er iemand hoe dat moet, kan je dat zelf of moet ik een helpdesk bellen? En ben ik de enige met dit probleem? Hopelijk kan ik jullie reacties wel lezen, alvast bedankt.

heb ik ook steeds, heel irritant, ik sluit dan internet af zonder de verbinding te verbreken en ga opnieuw naar het forum, dan werkt het weer.
wat het precies is, zou ik ook wel willen weten, misschien te druk op de site?

Hallo,
Ik heb toevallig hetzelfde gehad en gelukkig wist iemand die ik ken hoe je dit moet verhelpen komt ie...

Als je bovenin kijkt op de werkbalk dan zie je ook het icoontje met VERNIEUWEN met 2 pijljtes erop daar moet je op klikken en zo refresh je dus elke keer je browser succes!

Laat je nog weten als het gelukt is?

groeten;Chili

Bij mij werkt dat niet hoor, met de refresh-knop. Waarschijnlijk is het op dat moment inderdaad te druk en het enige dat helpt bij mij is even wachten en het later nog eens proberen.

Groetjes Sunny.

Die knop met die groene pijltjes werkt idd maar heel af en toe.Ik ben al blij dat het niet aan de computer ligt of aan de verbinding. Als het weer is blijf ik gewoon proberen, maar dat doen we allemaal merk ik nu.

Ook ik had deze problemen. Ik heb gister al en mailtje naar de redactie gestuurd om het even te melden. Vandaag nog geen problemen gehad dus ik hoop dat het heeft geholpen dames.

Liefs moi xxx

hoi

lekker irritant is dat,he .
heb je net met veel moeite(2 vingers) een bericht getypt, verzend je hem ,is de pagina weg!!
Zit net al je emotie erin, kan je weer opnieuw beginnen.

volgens mij is het forum dan even overbelast.

jeanette

Terug
Bovenaan