Regeldag help !!

<p>Even een vraagje , </p><p>onze kleine is nu drie weken... we hebben een wat moeizame start gehad met de borstvoeding. </p><p>Nu sinds twee dagen lijkt meneer onverzadigbaar.. na de voeding als ik hen weg leg begint hij te huilen, als ik hem dan weer voeding geef drinkt hij max 5 min en valt dan in slaap... als dit een regeldag is hoe komen we er dan doorheen?? </p><p> </p><p>Hoop dat het herkenbaar is voor iemand die tips Heeft </p>

Je kan niks anders dan op de bank zitten en eraan toe geven. Lekker alles los laten en in de behoefte van je mannetje mee gaan. Volgende dag gaat het vast beter. Zo deed ik het hier met deze nare dagen.

Het kan ook zuigbehoefte zijn als hij steeds zo kort drinkt na opnieuw aanbieden van je borst. Of hij wil geborgenheid? Maar geef er idd maar gewoon aan toe. Meer kun je helaas niet doen. 

Weet je zeker dat hij huilt omdat hij honger heeft? wellicht krampjes of idd zuigbehoefte. Je kan evt proberen ipv weer aan de borst hem aan je vinger te laten zuigen (mocht je nog geen speentje geven). Ons zoontje is 2 weken oud. Ik hou tussen de voedingen minimaal 2uur, als hij langer er tussen houdt is ook prima. De reden dat ik minimaal 2uur er tussen wil, is omdat anders mijn tepels er aan gaan.. Had  in de eerste week al bloedende tepels en zijn nu weer heel. Ik persoonlijk zou daarom ook niet aanraden om je kindje aan de borst te doen, als het alleen zuigbehoefte is. Ons zoontje huilt ook af en toe vanwege krampjes. Met zuigen op de vinger krijgen we hem snel stil.  Als hij echt honger heeft, krijg je hem met zuigen op de vinger niet stil :) Veel succes in ieder geval!

Als het een regeldag is; ja helaas de hele dag knuffelen op de bank, en pijnlijke leeggezogen borsten.. Het wordt de dag erna echt weer beter!
Op je stuwing na? die had ik daarna namelijk weer een dag. Komt goed! Lekker knuffelen, zo nodig speentje geven, wil ook nog wel eens helpen

Je kunt inderdaad weinig anders dan er aan toe geven. Speentje geven zou ik persoonlijk nog even mee wachten in verband met de zuigverwarring. Vaak wordt gezegd daarmee te wachten tot ze 4-6 weken oud zijn omdat je er dan wat beter vanuit kunt gaan dat ze de techniek van het aan de borst drinken onder controle hebben. Eventueel kun je wel je pink aanbieden om te kijken of het zuigbehoefte is zoals hierboven ook al gezegd is.

Hoi, 
Bij mijn eerste had ik vaak hetzelfde. Ik ging toen ook min 2 uur tussen voedingen houden. 
Nu net een tweede sinds 2 weken. Wat mij heel erg helpt is de app met de dunstan babytaal. Huilen kan ook andere reden hebben, op handjes sabbelen kan ook door zuigbehoefte komen. Ik probeer de huiltjes beter te leren kennen, en het helpt heel goed. Vaak blijkt het dan toch geen honger. Even omhoog houden of eventjes laten huilen en opeens slapen ze. Misschien helpt het. 

Succes... 

Hoi, 
Bij mijn eerste had ik vaak hetzelfde. Ik ging toen ook min 2 uur tussen voedingen houden. 
Nu net een tweede sinds 2 weken. Wat mij heel erg helpt is de app met de dunstan babytaal. Huilen kan ook andere reden hebben, op handjes sabbelen kan ook door zuigbehoefte komen. Ik probeer de huiltjes beter te leren kennen, en het helpt heel goed. Vaak blijkt het dan toch geen honger. Even omhoog houden of eventjes laten huilen en opeens slapen ze. Misschien helpt het. 

Succes... 

Terug
Bovenaan