Regeldag maar weinig drinken

Hoi hoi,
Gister een pittige dag gehad met onze kleine meid van 6 weken. Ze was enorm jengelig. Korte slaapjes, onrustig en wilde niks. Drinken wilde ze ook niet en heel de dag heeft ze hele kleine beetjes gedronken.
Uiteindelijk is ze om 21:30 in slaap gevallen in haar bedje en werd ze om 04:00 pas weer wakker.
Zou dit een regeldag kunnen zijn geweest? Overal op internet lees ik dat ze met regeldagen juist veel drinken. Zijn er meer ouders waarbij de kindjes met regeldagen juist weinig dronken?

Liefs!

Mijn zoon dronk juist in die eerste paar maanden veel onrustiger en minder tijdens sprongetjes, kan het zijn dat je kleine meid daar nog inzit? Met regeldagen wilde hij zich in het begin heel veel melden en dronk dan halve flessen maar in totaal gewoon goed. Later werden dat de rupsje nooit genoeg dagen

Ah dat zou ook nog kunnen inderdaad.
Ik vond het wel even spannend want normaal als ze zo onrustig dronk dan kwam ze ook wel aan wat ze eigenlijk een beetje zou moeten krijgen, maar gister dus echt niet. Ze heeft vannacht ook heel lang geslapen dus ik denk dat ze ook een beetje oververmoeid was.
Nu dronk ze vannacht haar fles in één keer leeg. Vanmorgen ook weer een goede fles en nu ook weer redelijk. Hopelijk blijft het nu beter gaan.
Vind het soms wel eens lastig. Het is ons eerste kindje en je hebt eigenlijk geen idee wat normaal is…

Gewoon in de gaten houden of ze iig niet uitdroogt. Dus minimaal 1 volle plasluier per dag en er zijn nog wel meer van dat soort manieren om zeker te zijn dat het goed blijft gaan.
Op deze site is daar volgens mij ook een artikel over of op zo'n andere babysite. Ik vond het ook echt zoeken hoor! Onze zoon is nu 7 maanden en ook onze eerste maar ik herken wat je verteld:)

Terug
Bovenaan