regeldag met 6 weken

A

Anoniem

Guest
Ja ik heb het geweten hoor..
De regeldag met 10 dagen nauwelijks iets van gemerkt maar nu...
De nacht van zaterdag op zondag begon Kyra al en wilde vaker drinken dan normaal, zondagochtend kwam ik echt nergens aan toe want ze wilde ieder uur. Savonds ging het weer wat beter en wilde ze ook gewoon lekker slapen maar vannacht...pppffffff.
Vannacht heb ik ieder uur voorbij zien gaan en boos dat ze werd als ik niet opschoot... Ronald heeft Mila vanmmorgen naar het KDV gebracht zodat ik en Kyra nog even terg naar bed konden... heerlijk en ze heeft me laten slapen. Ben dus nu wel weer wat uitgerust maar jeetje wat was ik moe zeg. Wilde dit even met jullei delen, verder gaat alles hier prima. Kyra is vorige week voor het eert naar het CB geweest en ze was van 2665 gegroeid naar 4185 gram.. goed he. Flink aangekomen dus en niets meer van te merken dat ze drie weken te vroeg geboren is, de arts vond haar ook heel stevig en ze kan goed haar koppie omhoog houden.... Ik was dus nog trotser op mijn jongste meisje kan dat????? hahahhaa
Gr sandra

Hoi hoi,

Gelukkig heb ik met Rik nog geen last gehad van zijn regeldagen!!

Fijn dat alles goed is met je meissie!! Ik ben dan ook altijd zo enorm trots als alles weer goed gegroeid is!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan