regeldag/nacht met 2 maanden en flesvoeding??

Hele zware nacht gehad vanacht met een kereltje dat gewoon niet wilde slapen. Om half 8 heb ik hem een flesje gegeven. Hij heeft toen tot 10 uur gehuild (dat doet ie wel vaker). Om 10 uur maar weer een flesje gegeven. Hij heeft toen maar 50 cc gedronken en viel in slaap. Hij heeft tot 1 uur ongeveer geslapen. Toen weer een flesje gegeven en vanaf dat moment is hij alleen maar wakker geweest en huilen/krijsen, om half 4 weer maar een flesje (weer beestje gedronken). Om 6 uur vanochtend hebben we het opgegeven en hem bij ons in bed gelegd. Nu slaapt hij nog steeds (tis nu half 9)....Kan het een regel"nacht" zijn geweest? Hij heeft 2 dinsdag ook zijn eerste prikjes gehad, maar daar had hij gisteren helemaal geen last van...

Hij werd overigens wel stil op de arm...zodra hij in aanraking kwam met zijn bedje was het weer huilen.

ja van prikjes kan hun slaapschema in de war komen, ook eten en drinken kan hierdoor lastig worden. Een paracetamol kan helpen, gewoon doen dus. Het gaat vanzelf weer over, dus vannacht zal het vast weer beter gaan.
Met 8 weken hebben ze ook een sprong, en daar kunnen ze ook door van slag zijn. Dit duurt een paar dagen en dan is hij weer gezellig.
Even doorbijten dus... het komt vanzelf weer goed.

Sterkte, dat wel... het is niet makkelijk!

Bedankt voor jullie reacties. We hebben hem gisteren maar weer in ons bed laten slapen op zijn buikje, ging al iets beter. Hopelijk was het inderdaad een 8wekensprong want ik moet mijn wallen inmiddels omhoog houden met een wasknijper anders struikel ik erover.

Bij ons was het ook zo...
Ook na de spuitjes... en inderdaad was er ook een "sprongetje"geweest...Dan zijn ze hangerig, willen alleen maar op de arm en drinken slechter... Dit heeft bij sjors toch 1,5 week geduurt, maar daarna was hij weer het tevreden kereltje..

Trouwens een tip, het boek Oei, ik groei worden deze "sprongen" beschreven en wanneer je een sprong kan verwachten... Ik vind het zelf heel handig
Ook staan er tips in wat je kunt doen...

Veel succes met jullie kereltje

ons mannetje had 2 dagen voor zijn prikjes een sprongetje waardoor hij flink van slag was en kreeg door die prikjes ook weer een ontregeld dagritme. Was blij dat die week voorbij was!!!

Terug
Bovenaan