regeldag ?

hallo mijn dochtertje is vrijdag 3 weken geweest
Is een hele makkelijke en tevreden baby
Maar sinds vanmorgen doet ze niet anders als huilen en nog eens huilen en slaapt bijna niet
Nu vraag ik me af hoe oud zijn ze als ze een regeldag hebben? en geld dit ook voor fles baby,s?
groetjes

of je t een regeldag kan noemen weet ik niet.het kan wel zijn dat ze honger heeft.rond de 3 weken begon bij mij ook de ellende.boas bleef huilen,smakken,zoeken.nee,zei de wijkverpleegster,7 keer 100cc is zat.nou mooi niet dus!ik ben mijn arme hongerige jongetje toen 7 keer 125cc friso extra gaan geven en na een paar dagen had ik een heel ander kind.hij komt nog weleens na 2,5 uur,maar dan krijgt ie m ook.ik zal binnenkort wel naar 6 flessen moeten van het cb,maar dat gaan we echt niet doen.mn mannetje raakt helemaal ontregeld als ik van zijn ritme afwijk.
hij had ook na de fles krampjes.hij heeft veel baat bij cinababy,druppels van vsm.
succes!
groetjes kari

Hoi,

Kamiel is over het algemeen ook een heel tevreden en makkelijk kindje. Als hij zo'n dag heeft is er de volgende dag vaak iets nieuws wat hij kan. Bijvoorbeeld aankijken en lachen. Ook de dag voordat hij ging doorslapen was hij erg onrustig. alsof hij de ontwikkeling voeld aankomen!!!
Hoe is het inmiddels?

Rond de 5 weken heeft een kindje zijn eerste sprongetje. Ze tellen dan de geboortedatum en eventueel de dagen die ze te laat of te vroeg geboren zijn eraf of erbij.
Als jouw kindje dus 2 weken te vroeg was, dan kan het zijn dat het dat is.
Een sprongetje is een sprong vooruit in de mentale ontwikkeling waardoor ze meer kunnen. Ze willen dan vaak veel bij mama zijn en huilen veel, omdat de hele wereld weer nieuw en dus bedreigend voor ze is.
Lees maar eens het boek Oei ik groei. Hier staat dat allemaal in.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan