regeldag

A

Anoniem

Guest
Goedenavond,

Heeft iemand al regeldagen gehad? En zo ja, hoe verliepen die??
Onze meiden hebben de afgelopen week elke nacht goed doorgeslapen (00:00 - 8:00), maar afgelopen nacht wilden ze om 2 uur een fles vervolgens weer om 5:30. Viel dat even tegen!!!
Ook dronken ze afgelopen week rond de 600, gisteren ineens 750! Wel een erg groot verschil lijkt me. En vandaag is de melk er niet in te krijgen. Weten ze zelf wel wat ze willen?? hahahaha

Zou dit dat nou zijn? Bij mijn zoontje verliep dat heel anders, die wilde 2 dagen achterelkaar om de 2 uur een fles, en huilde erg veel. Maar zij liggen gewoon te slapen of een beetje om zich heen te kijken.

Wacht het af, vanaf morgen mag ik het weer alleen gaan doen. Hoop dat het weer gaat lukken!!

Groetjes Bertine

Ik heb van onze lactatiedeskundige begrepen dat 'regeldagen' niet echt bestaan. Ze vallen namelijk samen met de groeispurten die baby's maken.
Daarom spreekt zij liever van de groeidagen waardoor ze meer behoefte hebben aan voeding. Maar goed......

ik heb ze hopelijk net achter de rug. Mijn kleintje is nu 12 dagen en ik ben al 3 dagen overdag elk uur a 1,5 of 2 uur aan het voeden. Steeds wil ze toch nog een slokje.....gelukkig kan dat wel, want ik geef borstvoeding, maar toch......steeds weer die borsten uit je trui.....elk uur........is toch wel even weer wennen.

Dus we zullen zien hoe het morgen gaat....

gr mama van MD en Ja

hoi hoi

bij me zoontje justin heb ik eingenlijk nooit zoveel van die regeldagen gemerkt
maar met de flesvoeding was ik toch al wel makkelijk als ie honger had kreeg ie de fles meestal was dat om de 2 uur
het doorslapen deed ie na 8 weken van half 1 tot 9 uur sochtens
of feline wel regeldagen krijgt ben benieuwd ?

groetjes soraya

Terug
Bovenaan