regeldag?

Haai,

Nou.... Mama helemaal trots op Stan omdat hij zo'n vast ritme had.

Laatste 2 dagen dus niet meer. Hij slaapt wel nog door 's nachts, dat is het niet. Maar overdag is het ritme zoek. En ja.... dit gaat gepaard met onrustig de fles drinken en huilen (ook tijdens fles). En in plaats van meer drinken drinkt Stan de ene fles maar voor de helft en een andere fles maximaal en heeft dan nog honger.... hij is dus een beetje ontregeld.

Heeft iemand dit ook gehad? En wat heb je gedaan?

liefs

Ja hoor hier al regelmatig gehad.hij slaapt dan erg weinig zo een dag (alleen hazenslaapjes)en wil bijna ieder uur drinken(bv)geef er de laatste tijd maar aan toe dat is het makkelijkste voor allebei
en hier nog steeds geen strak ritme hoor vind wel eens lastig
succes komt goed na een paar dagen meestal weer over
liefs jootje

Heeiiheeii..

Ook hier aantal regeldagen gehad..
Zo had Jeslynn 3 weken lang een regel"dag" maar nu zit ze weer netjes op een mooi ritme.. Dus trekt vanzelf weer bij hoor..;)

Liefs..

hey,

klinkt heel herkenbaar!! Frustreerde mij verschrikkelijk, want ik bleef ook melk weggooien en bijmaken... Maar sinds vandaag is het over, en ze is inderdaad van drinken van 150 cc in een keer (bv) naar 190 in een keer gegaan... Maarrrr... ze slaapt nu wel met tussenpozen van 4 uur!! JEEEEEJ!!!! Daar had ik die paar regledagen wel voor over!!! En 's nachts nog steeds 11 uur!!!
Ben echt heel gelukkig met mijn dochter!

Liefs, en sterkte even met de regeldagen,

T

Hi,

Thnx voor de reacties.

Het zal ook wel weer goedkomen. Maak me alleen wat zorgen omdat hij dus eigenlijk te weinig drinkt. Hij drinkt namelijk maar 4x 120 en 1 x 150 cc...
terwijl hij 5 x 180 mag hebben!

Een paar vriendinnen van me dachten dat het misschien al tandjes waren die door komen of waar hij druk van ondervind...

Hij heeft wel luieruitslag in een keer erbij, dit begon een paar dagen voordat hij de fles onrustig ging drinken.

Ziek is hij niet, want tussendoor is hij harstikke vrolijk en lachen....

Terug
Bovenaan