regeldagen????? Hellup

Hallo,
Iedereen die al bevallen zijn van harte!!!!! Ik hoop dat jullie allemaal aan het genieten zijn.
Ik ook wel hoor maar de laatste dagen z'n ff minder. Ik geef volledig borstvoeding aan m'n ventje en het lijkt wel of hij de laatste 2 dagen alleen maar wil drinken. Kan zich niet goed in de box vermaken en het lijkt wel of hij dan weer honger heeft. Ik leg hem dan weer aan en jawel hoor hij drinkt weer heerlijk!!! Voor mij is dat soms wel zwaar, heb er nog 2 rondlopen en m'n tepels hebben het zo zwaar te voorduren.
Ik wee dat er regeldagen zijn maar die duren och nooit zo lang!!!
Het liefst zou ik over willen op flesvoeding maar daar voel ik me dan zo schuldig over! Gek terwijl m'n eerste zoontje maar 2 weken borstvoeding heeft gehad en ik het heerlijk vond om 'vrij' te zijn!!!!
Toch geniet ik ook wel weer dat hij door mij groeit. Jullie zien twijfel alom!!!!
Wie heeft dit ook en wie hebben er goede tips!!!!!

Toch is het de allerliefste baby die er is!(zullen jullie allen niet mee eens zijn natuurlijk, haha!)

Groetjes Hedi

Hallo Hedi,

Mijn zoontje is vandaag 4 wk en ik denk dat ik ook de 1e regeldagen achter de rug heb gehad. Zodra hij 20 min. aan de borst had gelegen maakte hij binnen de kortste keren  weer smakgeluidjes. Ik heb hem heel vaak aangelegd, gek werd  ik ervan.
Die onrustige dagen, ook 2 dagen, zijn nu weer voorbij. Achteraf had ik zelf hele drukke dagen. Partner jarig, dus veel regelen, visite ontvangen, zelf ook nog genieten.... Was achteraf te veel en dat heeft z'n weerslag op de babe.
Zoveel mogelijk aanleggen en proberen je rust te nemen. Weet hoe lastig dat is met nog een paar kleintjes om je heen. Stoppen met bv  kan altijd nog, over een week is alles weer anders.
Sterkte.

Groeten,
Yolanda

Bij mij lijken er ook constant regeldagen te zijn, meer dan gewone...pffff,
Mijn meisje (naomi is nu 4 weken) is gewoon een ontzettend hongerlapje denk ik, bovendien eet ze in 'gangen' zeg maar, soms met wel een half uur tussen het voorgerecht en hoofdgerecht en dan weer voor het toetje zeg maar, met als gevolg dat ik uren en uren bezig ben, vooral omdat ze sowiezo om de 3 uur komt...Voel me  nu af en toe de  Campina...melkunie enzovoorts

sAvonds is ze helemaal lang bezig, net alsof  ze zich aan het voltanken is voor de nacht

Af en toe  begin ik inderdaad ook te twijfelen, vooral omdat de oudste er niet zo goed mee omgaat nu, maar dat gaat hopelijk weer over......

Groetjes Yvonne

Hoi hoi,

Lastig, he?!
Ik had deze week ook de eerste regeldag te pakken. Er was mij verteld dat ze die met 10-14 dagen voor het eerst krijgen, nou, ons meiske heeft gewoon 3 weken gewacht. Pff, dacht dat ik gillend gek werd en was bekaf 's avonds. En dan heb ik er nog maar ééntje.
Heb advies gevraagd bij vereniging borstvoeding natuurlijk en had daar veel steun aan.
Flesvoeding komt er wat mij betreft zolang ik verlof heb en liefs daarna ook nog, niet aan te pas, maar da's wel doorbijten soms. Maar ik begrijp het goed als mensen een andere keuze maken! Ze was wel 2 ons in een week aangekomen, dus wist ik weer waar ik het voor deed!

Succes met jullie regeldagen!
Pietje

Terug
Bovenaan