Regeldagen?

<p>Hoi </p><p>Een vraagje.. Mijn zoontje van nu 7 weken zat tot voor 2 dagen geleden op een redelijk mooi schema. Hij kwam om de 4/5 uur voor voeding. Wij geven hem flesvoeding (Nutrilon), 150cc/5 schepjes. </p><p>Sinds 2 dagen is hij erg onrustig en komt soms al na anderhalf uur voor een fles. Hij drinkt vrijwel geen enkele fles leeg. ‘ s Nachts zit er wel zo’n 4 uur tussen de flessen. </p><p>Nu ben ik al gaan zoeken op regeldagen, maar daar lees ik dat baby’s juist tijdens regeldagen de flessen helemaal leeg drinken. Dat doet hij dus niet..</p><p>Ik word er erg onzeker van!</p><p>Hopelijk heeft iemand dezelfde ervaring en een tip :)</p><p>Groetjes de trotse mama van Liam</p>
 
Ik ben heel erg van kind-volgend werken..Als hij ze nu nog niet op drinkt.. dan komt dat straks wel weer terug!Waarom wachten op voeding, als hij duidelijk honger heeft, kun je toch niet rekken (wel duidelijk alles uitgesloten natuurlijk, honger moe, behoefte contact)Succes, en ik denk dat hij volgende week zeker weer een eigen ritme opgepakt heeft!Geniet van je mannetje 
 
Terug
Bovenaan