Regeldagen?

<p>Hoihoi,</p><p>Onze dochter, vandaag 13 dagen oud, gedraagd zich sinds gister opeens heel anders. Ze was tot nu toe altijd echt erg makkelijk, dronk en sliep goed en huilde eigenlijk zo goed als niet.</p><p>Sinds gister huilt ze alleen maar, wilt alleen nog maar op de arm. Kan niet meer alleen in haar wiegje of box liggen zonder te huilen en geeft continue aan te willen drinken maar zodra ik haar aan me borst leg drinkt ze een paar slokken en dan stopt ze met drinken en gaat ze alleen nog maar een beetje op me tepel liggen sabbelen.</p><p>Hierdoor dacht ik dat ze gewoon zuigbehoefte had maar ze neemt geen genoegen met een speen en ook als ik me pink in haar mond doe begint ze na een paar seconde te huilen als ze realiseerd dat er geen melk uit komt. Ze heeft dit nu sinds 2 nachten/dagen en ik ben een beetje ten einde raad. We zitten de hele nacht wakker met haar op de arm omdat ze anders gewoon niet slaapt en echt gaat liggen krijsen in haar wiegje. Zijn dit regeldagen? Of iets anders? Hoe kan ik hier het beste mee om gaan en hoe lang duurt dit meestal? </p><p> </p><p>Ik vind haar nog steeds de allerliefste op de wereld ❤️❤️</p>

Hoi Gebruiker10076907,
Onze zoon van vandaag ook 13 dagen oud heeft precies hetzelfde. Ik heb dus geen antwoord voor je maar ben wel benieuwd of iemand het wel heeft. Ik denk wel dat dit de regeldag is.
Onze zoon heeft ook wel last van buikkrampjes dat merken we doordat hij met zijn voeten dan heen en weer gaat. Het helpt dan nog wel om hem alleen met luier aan tegen een bloot lichaam te zetten van mij of mijn man. Dat is dan een beetje een warme kruik voor hem. Ik hoop dat je hier iets aan hebt misschien.
Na de regeldag wordt het weer makkelijker toch? Vraag me wel af of ik ook genoeg voeding in mijn borsten heb want hij blijft maar drinken.

Kan iemand mij vertellen wat regeldagen zijn? Ben over 4 weken uitgerekend en lees veel over regeldagen en sprongen maar ben er nog niet uit wat dat nou precies is.

Herkenbaar hier ook gehad weet niet of dit ook rond die dagen was. Heb haar toen gewoon aan de borst gelegt overdag. Fles water en wat lekkers erbij voor mezelf en hop netflix aan. Ze wou alleen maar aan mijn tepel. Dit heeft bij mij 2 dagen geduurd toen ging t beter. 
In de nacht hebben wij haar bij ons gelegt. Of op de borst bij mijn man of bij mij.  Voedings kussen er onder zodat je steun hebt en zij niet onder de deken raakt. 
Ze hebben papa mama honger.  Wílt graag dicht bij jullie zijn. Geef je eraan toe dan maar dagje niks. 

Bedankt voor de reacties! Het gaat nu wel weer iets beter gelukkig maar nog niet zo goed als voorheen. Nee ze doet niet schoppen of vuistjes maken.

Terug
Bovenaan