Regeldagen

Even een vraagje. Ik geef borstvoeding. Mijn zoontje is nu 6 weekjes en ik las dat ze rond die periode hun regeldagen hebben. Ik merk dat hij de afgelopen dagen sneller huilerig is en vaker wil drinken. Ook voelde me borsten leeg aan en vandaag voelen ze weer voller. Dus het vaker aanleggen heeft wel geholpen.
Merken jullie dit ook heel duidelijk en hoe lang duren die regeldagen bij jullie?

Groetjes
 
hoi,

Idd zijn de regeldagen rond de 2, 6 en 12 weken. Het beste is om er aan toe te geven en flink aan te leggen op die manier word je lichaam gestimuleerd en maak je vanzelf meer melk aan.

Straks als je ongesteld gaat worden krijg je vaak het zelfde. Dan word de melk even minder en anders van smaak en gaat de kleine ongelduldig drinken en meer willen.

Het is dus heel normaal

Geniet lekker van deze periode.
groetes
 
Hoi Joyce,

Ja ik leg hem ook vaak aan en merk dat hij een stuk rustiger er van wordt en minder huilerig. Vandaag gaat het ook alweer een stuk beter en zit er meer tijd tussen de voedingen dus ik denk dat de regeldagen alweer een beetje geweest zijn.
Bedankt voor je reactie en ja genieten doe ik zeker!!
 
Hallo,

Mijn zoontje Juriën is 6 weken. Hij heeft ook wisseldagen gehad. was het alleen de voeding waaraan jullie het merkten of ook aan het slapen.
Juriën sliep korter.
 
er ging even iets mis.
Juriën sliep korter en onrustiger. Nu het zo'n beetje voorbij is slaapt hij goed en zit tussen de voedingen 4 uur. is dat bij jullie ook het geval?

groet min
 
Terug
Bovenaan