Regeldagen

Hallo allemaal,

Heeft iemand een 'schema'  van hoe de regeldagen ongeveer verlopen? Ik heb bij ons eerste kindje zo'n schemaatje gehad en dat klopte heel nauwkeurig bij hem. Ik ben 11 oktober bevallen van ons tweede kindje en ik kan dat schemaatje nergens meer vinden. Toch ben ik wel weer erg benieuwd naar haar verloop volgens dat schemaatje.

Kan iemand me eraan helpen?

Groet,

Anouk  
 
Hallo Feetje,

Dit bedoelde ik niet echt eigenlijk. Ik weet dat er een boek is waarin zo'n schema staat. Kinderen hebben die regeldagen op bepaalde momenten die uitgeschreven staan inde eerste 14 maanden van hun leven en bij mijn zoontje klopte dat schema werkelijk op de week nauwkeurig. Daarom vraag ik me af of iemand dat schema heeft want ik ben benieuwd of mijn dochterje ook zo 'op schema' werkt. Is er iemand die dit heeft voor mij?

Groet,

Anouk
 
Hallo

Ik denk dat jij het boek oei ik groei bedoelt.
Hier staat heel veel in.
Hebben ze vast wel in de bibliotheek bij jou in de buurt.
Ik vind het een prettig boek om eens na te lezen.

 
Het schema in Oei ik groei, is niet zo makkelijk weer te geven. Er staan wel bepaalde weeknummers in, maar je kind kan net even eerder of juist net even later de groeispurt krijgen.

Maar op jouw verzoek, zal ik even de weeknummers opschrijven waar het bliksemflitsje bij staat....

Week: 5, 8, 12, 15, 23, 34, 42, 51 en dan zie je een voorloopschaduw bij week 60, maar dat betekent dat de bliksemflits ergens rond week 62 zou staan.

Hoop dat je hier genoeg aan hebt,
Groetjes Nynke
 
Hoi Nynke,

Wederom dank! Ik zal eens zien of deze er net zo eentje van de 'klok' is als ons zoontje was. Die was echt op de dag nauwkeurig volgens dat schema. Inderdaad, ik bedoel het schema uit het Oei, ik groei-boek!

Thanx!

Groet, Anouk
 
Hi Anouk,

Ben blij je te hebben kunnen helpen...(oei wat een draak van een zin..)

Mijn dochter (jongste) loopt niet helemaal gelijk, is net zo eigenwijs als haar moeder!!!
Eerste twee keer 1 à 2 weken te laat... toen eigenlijk altijd een week te vroeg!

We zitten nu in de lange groeispurt (nu 4+ maand) Zij heeft hem gewoon echt die vijf weken.... de ene dag redelijk, de andere dag niet te genieten....

Maarja het gaat weer over, nietwaar?

Groetjes Nynke
 
Terug
Bovenaan